کتاب فاطمه علی است

این کتاب هدیه مناسبی است برای تازه‌عروس‌دامادها تا در همین ابتدای قدم گذاشتن به زندگی مشترکشان سیره اهل‌بیت را سرلوحه زندگی‌شان قرار دهند و...

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام «علی قهرمانی» به یاری انتشارات مسجد مقدس جمکران کوشیده است که سیره اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را به جان مخاطبان تزریق کند. داستان‌هایی کوتاه از بلندای سبک زندگی دو معصوم با عنوان «فاطمه علی است» را در این کتاب ۱۹۲ صفحه‌ای می‌خوانیم.

مجموعه روایت‌هایی از اهل تسنن و تشیع که صحت همه آن‌ها تأیید شده است و شبهه‌ای در آن راه نمی‌یابد. شکی نیست در این‌که کتب مختلفی پیرامون معصومین موجود است، پیشنهاد ما برای مطالعه این کتاب به سبب ظرافت و حلاوت جان‌دار آن است. جان دار ازین جهت که دخل و تصرفی در تاریخ ندارد، نویسنده فقط پر و بال ادبی به آن داده است تا گسی تاریخی‌بودنش کم شود و حلاوتش آن‌جایی است که قدم به قدم در شادی و غم آل‌الله پیش می‌رود و مخاطب را به دنبال خود می‌کشد.

این‌ها را ضمیمه کنید به جلد گالینگور و زیبایش که هر مخاطبی را مجذوب خود می‌کند. این کتاب هدیه مناسبی است برای تازه‌عروس‌دامادها تا در همین ابتدای قدم گذاشتن به زندگی مشترکشان سیره اهل‌بیت را سرلوحه زندگی‌شان قرار دهند و قدمی در مسیر ایشان بردارند. حدود ۱۵۰ روایت یک صفحه‌ای از نوسانات زندگی زهرای اطهر(س) و امیرالمؤمنین(ع) را در چهار فصل می خوانیم. همراه این کتاب در «تولد دو نور» حضور داریم و شاهد پرورش آن‌ها در دامان رسول خدا هستیم. اندکی بعدتر مشتاقانه «پیوند دو دریا» را به تماشا می‌نشینیم و مژه بر خاک می‌کشیم در انتظار تولد میوه‌های دل این دو نور. «داستان زندگی» آن‌ها را در جوار پیامبر(ص) مزه‌مزه می‌کنیم و همراه غم و شادی‌شان پیش می‌رویم. در نهایت همراه مولایمان «در فراق یار» از عمق جان می‌سوزیم و آرزو می‌کنیم کاش آن زمان حضور داشتیم و دردی را از دوش ولی‌خدا بر می‌داشتیم. با تک‌تک جملات این کتاب زندگی کنید. آرام آرام بخوانید تا در جانتان نفوذ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس