کد خبر 979302
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
نادی

بازیکن سابق تیم‌ ملی والیبال ایران گفت: واکنش تند معروف را تایید نمی‌کنم چرا که یک بازیکن حرفه‌ای باید به دور از حاشیه باشد.

به گزارش مشرق، علیرضا نادی، بازیکن سابق تیم‌ ملی والیبال، درباره قهرمانی تیم‌ ملی جوانان در مسابقات جهانی بحرین عنوان کرد: بچه‌ها کار بزرگی کردند. به همه مردم عزیز ایران این افتخار آفرینی را تبریک و یک خسته نباشید هم به تمام عوامل و دست‌اندرکارانی که این تیم را  درست و راهی مسابقات کردند نیز می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

پست کنایه آمیز سعید معروف در اینستاگرام +عکس

کاپیتان اسبق تیم‌ ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جوان ما در آینده می‌توانند جایگزین مناسبی برای ستاره‌های حال حاضر تیم‌ ملی بزرگسالان باشند یا خیر؟ گفت: بازیکنان جوان ما با این قهرمانی نشان دادند که بیشتر از قبل می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. همانطور که این بازیکنان از رده نوجوانان  به جوانان آمدند و درخشیدند بدون شک می‌توانند به تیم ملی بزرگسالان نیز تزریق شوند. 

او ادامه داد: البته الان هم بازیکنانی مانند حضرت‌پور، یلی و مجرد هم در تیم‌ ملی بزرگسالان هستند و در لیگ جهانی هم بازی کردند اما در مجموع  شرایط تیم‌ بزرگسالان کمی متفاوت است و اصلا قابل مقایسه با رده جوانان نیست ولی  قطعا این جوانان در آینده می‌توانند جایگزین مناسبی برای ستاره‌ها باشند.

نادی درباره شرایط تیم‌ ملی برای حضور در مرحله اول انتخابی المپیک 2020 اظهار کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال حاضر جزو 6 تیم برتر دنیا هستیم. البته این را اضافه کنم نتیجه به دست آمده در لیگ جهانی نتیجه کاملا مطلوب و قابلی دفاعی است، پس نباید این زحمات را نادیده گرفت. بدون شک با وجود این جایگاه در لیگ جهانی شرایط برای ما و تیم‌های همگروه ما در انتخابی المپیک یکسان به نظر می‌رسد. با توجه به پتانسیل بالای بچه‌ها هرچند که سخت است ولی به نظرم کسب سهمیه در روسیه نیز دور از ذهن نیست.

او درپایان درمورد واکنش تند سعید معروف نسبت به منتقدانش در چند روز اخیر گفت: به نظرم این همه هجمه نسبت به یک بازیکن دور از اخلاق حرفه‌ای یک رسانه است. البته واکنش تند معروف را هم تایید نمی‌کنم چرا که یک بازیکن حرفه‌ای باید به دور از حاشیه باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس