کد خبر 979020
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
اسکوچیچ

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:هر تیمی که برنامه نداشته باشد دچار مشکل می‌شود و فدراسیون باید هر چه سریع‌تر برنامه مسابقات را به باشگاه‌ها اعلام کند.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در خصوص اینکه تیمش  روز گذشته مقابل نساجی به تساوی رسید و ظاهرا او از عملکرد شاگردانش راضی نبود، گفت: مربی که بخواهد از هر مسابقه راضی باشد اصلا مربی نیست. من از بخشی از بازی روز گذشته تیمم راضی نبودم ولی در نیمه دوم عملکرد شاگردانم خوب شد و بازیکنان جوانی که به زمین آمدند تلاش خوبی داشتند. شما زمانی می‌توانید موفق باشید که صد در صد از توان‌تان استفاده کنید. 

 

وی در خصوص اینکه امسال هدایت نفت آبادان را بر عهده گرفته و چطور شد که به این تیم آمد، گفت: به هر حال نفت تیم خوبی است و از پتانسیل خوبی برخوردار است و با توجه به شناختی که در فوتبال ایران از وضعیت این تیم داشتم، هدایت نفت را قبول کردم.

وی تاکید کرد: البته ما کار را شروع کرده‌ایم اما واقعا نمی‌دانیم لیگ از چه زمانی شروع می‌شود.ما امیدواریم که فدراسیون تکلیف ما را روشن کند و برای زمانبندی لیگ بلافاصله اطلاع‌رسانی کند. من می‌خواهم برای تیمم اردو و برنامه‌ریزی کنم و با این شرایط اصلا نمی‌شود برنامه‌ریزی انجام داد.

بیشتر بخوانید:

تنها مربیان با ثبات لیگ فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص اینکه پیش‌بینی می‌شد او از تعویق مسابقات لیگ برتر راضی باشد چون نفت از همه تیم‌ها کارش را دیرتر آغاز کرده است،‌گفت: ما باید بدانیم لیگ از چه زمانی آغاز می‌شود. این چیز عجیبی نیست.من می‌خواهم تکلیف خودم و برنامه‌های تیمم را مشخص کنم. اگر ما برنامه خودمان را می‌دانستیم می‌توانستیم بهتر کارهایمان را جلو ببریم.با این برنامه نمی‌شود جلو رفت، این کار کردن نوعی باری به هر جهت است. شاید ممکن بود در این تورنمنت (شهدا) شرکت کنیم ولی چیزی به ما اعلام نکردند. هر تیمی که برنامه نداشته باشد دچار مشکل می‌شود و فدراسیون باید هر چه سریع‌تر برنامه مسابقات را به باشگاه‌ها اعلام کند. 

اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است بازیکن جدیدی به تیمش اضافه شود، گفت: قطعا ما بازیکنان دیگری را مدنظر قرار داریم و در حال مذاکره با آنها هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال  که به نظر می‌رسد وی کار با بازیکنان جوان را بیشتر دوست دارد،‌گفت:همین طور است. ولی یادتان باشد فوتبال این نیست که بازیکن جوان یا مسن نتیجه‌اش را رقم بزنند. بدون شک بازیکن خوب است که می‌تواند نتیجه یک مسابقه را عوض کند و نتایج تیم‌ها به بازیکنان خوب ربط پیدا می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان  در پاسخ به این سؤال که بعد از قبول هدایت نفت آبادان آیا هیأت مدیره این باشگاه درخواستی از وی برای جایگاه نفت داشته‌اند یا خیر، گفت: من به کار خودم ایمان دارم و روی همین اعتقادی که به کارم دارم، تلاش می‌کنم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس