کد خبر 978947
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
خادم الشریعه

استاد بزرگ شطرنج بانوان ایران گفت: دلم می‌خواهد در لیگ ایران هم حضور داشته باشم، اما اعصابی که به دلیل برخی مشکلات در لیگ ایران از بازیکنان خورد می‌شود، ارزش ندارد.

به گزارش مشرق، چندی پیش تیم سایپا برای دومین‌بار عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج شهرهای آسیا را به خود اختصاص داد، اما ظاهراً این باشگاه هنوز به برخی از شطرنج‌بازان سابق خود بدهکار است.

سارا خادم‌الشریعه در این خصوص اظهار داشت: قراردادی 2 ساله با سایپا داشتیم که مبلغ قرارداد سال اول تقریباً پرداخت شد، اما برای سال دوم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. برای دریافت مبلغ قرارداد سال دوم به ما چک دادند، اما زمانی که به بانک مراجعه کردیم به گفتند که پولی در حساب نیست!

وی ادامه داد: ما چک را به باشگاه تحویل دادیم، اما هنوز مبلغ ناچیزی از قرارداد پرداخت نشده است. مسئولان باشگاه از ما خواسته‌اند که نصف آن مبلغ باقی مانده را ببخشیم و نصف دیگر را دریافت کنیم. باقی مانده مبلغ قرارداد ما کمتر از 20 میلیون تومان است که همان را هم از ما خواسته‌اند تا نصفش را ببخشیم.

استاد بزرگ شطرنج بانوان ایران گفت: لیگ برتر شطرنج در سال جاری بدون حضور 5 بازیکن برتر بانوان و 5 بازیکن برتر آقایان برگزار شد که واقعاً دیگر نمی‌توان نامش را لیگ برتر گذاشت. باشگاه سایپا با وجود بدهی‌اش به برخی از بازیکنان بازهم چندی پیش به مسابقات شهرهای آسیا اعزام شد.

خادم‌الشریعه با بیان اینکه حدود 2 سال از بدهی باشگاه سایپا می‌گذرد، عنوان کرد: ما موضوع را به فدراسیون هم اطلاع داده‌ایم. شکایت نمی‌کنم، اما از فدراسیون و وزارت ورزش می‌خواهم که حداقل برای سال‌های آینده نظارت دقیقی داشته باشند تا بازیکنان هر سال برای دریافت مطالبات خود سختی نکشند. باشگاه سایپا در جاده کرج است و من بارها مجبور شدم این مسیر را بروم و برگردم. وقت و زمانی که از یک ورزشکار حرفه‌ای بابت این موضوعات گرفته می‌شود، بسیار ارزشمند است و کسی به این موضوع توجه نمی‌کند.

وی ادامه داد: من در بوندس‌لیگا و لیگ چین هستم و با شرایطی که وجود دارد سال آینده هم در لیگ ایران بازی نخواهم کرد.  امسال اعلام کرده‌اند که تیم‌هایی همچون پرسپولیس هم قرار است در لیگ شطرنج تیمداری کنند، اما من تجربه حضور در این تیم را هم دارم. تنها تیمی که در آن خیلی راحت بودم، پتروشیمی بندرامام بود که به دلیل برخی اختلاف‌ها به تمیداری‌اش در لیگ شطرنج ادامه نداد.

استاد بزرگ شطرنج بانوان ایران با طرح این سوال که چرا باید به لیگ ایران بیایم، اظهار داشت: قطعاً حضور در لیگ‌های خارجی از نظر مالی برای ما خیلی بهتر است. من واقعاً دلم می‌خواهد در لیگ ایران هم حضور داشته باشم، اما اعصابی که به دلیل برخی مشکلات در لیگ ایران از بازیکنان خورد می‌شود، ارزش ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس