محمدرضا هاشمی

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت: همان‌طور که همکاران ما در حوزه امنیتی استانداری خراسان رضوی هم اعلام کرده‌اند، این احتمال که شیء نورانی در آسمان مشهد، شهاب سنگ بوده باشد، تقویت می‌شود.

به گزارش مشرق، شب گذشته شیء نورانی در آسمان مشهد و برخی شهرهای خراسان رضوی رخ‌نمایی کرد که بررسی این موضوع و گمانه‌زنی درباره هویت آن، نقل هر محفل شد.

 از لحظه وقوع این حادثه به دنبال یک اظهار نظر علمی و کارشناسانه به سراغ اساتید نجوم دانشگاه‌ها رفت، اما تلاشش بی‌نتیجه ماند و آن‌ها حتی تا دقایقی قبل از انتشار این مطلب، اظهار بی‌اطلاعی از رخ دادن چنین حادثه‌ای کردند.

گام بعدی گرفتن اظهار نظر مسؤولان بود، در همین رابطه در ابتدا با فرماندار مشهد تماس گرفتیم.

سید محمدرضا هاشمی گفت: موضوع حرکت شیء نورانی را از نیروهای نظامی و انتظامی پیگیری کرده‌ایم و قرار است گزارش بررسی‌های‌شان را برای ما ارسال کنند که تا این لحظه گزارشی به دستمان نرسیده، البته به محض وصول این گزارش، مطلب را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

 مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی هم گفت: همان طور که همکاران ما در حوزه امنیتی استانداری خراسان رضوی  هم اعلام کرده‌اند، این احتمال که شیء نورانی در آسمان مشهد، شهاب سنگ بوده باشد تقویت می‌شود.

علیرضا قامتی با بیان اینکه موضوع شهاب سنگ را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب، افزود: بررسی این موضوع در حوزه امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی و پدافند هوایی شرق کشور است که هر دو حوزه بر شهاب سنگ بودن این شیء نورانی متفق القول هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    14 17
    اف35 های اسرائیلی بودن که برای بار چندم اومدن کل ایرانو چرخیدن و برگشتن اسرائیل
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      12 4
      زيادي مصرف كردي !
  • ناشناس آذری IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    5 2
    این برادر عزیز به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی تا حالا شهاب سنگ ندیده؟ با این حرف و توجیه انتخاب ایشون به سمت فوق کلاً زیر سوال میره. دورو بر این آقا کسی نیست که بهش کمی اطلاعات بده؟
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    7 13
    هیچ چیزی نبوده جز یه وسیله جاسوسی زیاد به اینکه پهپاد آمریکابی رو زدید غره نشید خودتون خوب میدونید ماجرا چی بود اون پهپاد صد بار هم بیاد و بره متوجه نخواهید شد پس چرا اون دفعه راحت زدبد علت داره این کار عمدی بود پهپاد خودش را در تیررس شما قرار داد تا بزنید حالا یا سناریویی هماهنگ شده با دموکراتها بود تا تذامپ را درگیر جنگ کنه و شانس پیروزی در انتخابات رو کم کنه یا کار گروه جنگ طلب ب بوده اما ترامپ دم به تله نداد
    • ایمان IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
      1 0
      اگه قرار بر این بود، میتونستن یه پرنده معمولی تر رو طعمه کنن نه اون نماد تکنولوژی و نفوذناپذیری رو
  • sv IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    4 0
    ب نظر بنده ایشون تا حالا افتاب ندیده چه برسه شهاب سنگ بچه چهار ساله هم میدونه شهاب سنگ نیس
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    3 2
    از کی شهاب سنگ ها افقی حرکت می کنند ؟//
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    2 1
    اصلا به شهاب سنگ حتی شیبه نبود حرکاتش به یک بشقاب پرنده می خورد بعد چندتا بودن که یه فاصله منظم و با سرعت بسیار بالایی حرکت می کرد و به سقوط شیبه نبود
  • آرش IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    2 1
    یادم میاد قبل از اینکه آمریکا به عراق حمله کنه. چند بار تو قسمتهای غرب وجوب ایران رویت شدن!!!
  • محمد بانکی پور IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    0 0
    سلام دوستان عزیز وگرامی مسول لطفا ق فقط اگه صلاح بود به این سوال جواب دیدکه کدام جئم اسمانی که وارد جو زمین میشه بعد یهو میبینه ادزس رو اشتباهی اومده سروته مکنه باسرعت بسیارزیادبرمیگرده وباشیوه بسیار عجیبی به هاله ای از بخار تبدیل میشه ومیره به به سمت فضضضضضضضضضضضضضا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس