کد خبر 978391
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:این تیم همچنان یک بازیکن بزرگ می خواهد، کسی که بازیکنان حرف او را گوش بدهند و رهبر باشد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص اینکه در جریان بازی دوستانه استقلال و بادران حضور پیدا کرده بود گفت: من با فرهاد کاظمی ارتباط دارم و معمولا هر وقت بازی دارند از من دعوت می کنند تا مسابقات را از نزدیک ببینم.

وی افزود: بازی خوبی انجام شد ولی اثرات بدنسازی روی هر دو تیم مشخص بود.بادران در ابتدای نیمه اول خوب کار کرد و استقلال را تحت فشار گذاشت. آنها 2 بار از سمت چپ استقلال نفوذ کردند و به 2 گل رسیدند.

بیشتر بخوانید:

استقلال بازی باخته را از بادران برد +عکس

 فریبا تاکید کرد: زمانی که استراماچونی از با تجربه ها استفاده کرد شرایط بهتر شد چون حقیقتا من بازی جوانان تیم استقلال را ندیده بودم.مثلا زمانی که باقری به زمین آمد توپ ها به او ختم شد و رفته رفته استقلال شکل بهتری پیدا کرد.

پیشکوت آبی پوشان در پاسخ به این سوال که آیا می شود به استقلال امسال امیدوار بود گفت: حتما می شود ولی من ایراداتی را دیدم. البته این بازی تدارکاتی و در زمان بدنسازی انجام شد ولی نمی شد ایرادات را ندید.مثلا حسینی 2 گل خورد که یکی از آنها تقریبا گل به خودی بود، وقتی از او شرایطش را پرسیدم گفت شب گذشته پدر شده و اصلا نخوابیده است.

وی ادامه داد: در دفاع چپ با وجود اینکه زکی پور حضور دارد اما به هر حال تیم نیاز به دفاع چپ دارد. به هر حال تیم را باید در لیگ برتر و در بازی های بزرگ دید و در آنجا نظر داد.

فریبا با تاکید بر اینکه استقلال زمان شفر را در بازی های لیگ دیده بود گفت: با وجودی که استقلال مقابل بادران در هر 2 نیمه با یک مهاجم بازی کرد اما در هر دو نیمه رو به جلو کار کرد. شجاعیان سرحال نشان داد، غفوری و مرتضی تبریزی هم شرایط خوبی داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چه خلائی در این تیم دیده است گفت: قبلا در مورد خلاء استقلال صحبت کرده بودم، این تیم همچنان یک بازیکن بزرگ می خواهد، کسی که بازیکنان حرف او را گوش بدهند و رهبر باشد. در میانه میدان و در زمین چنین بازیکنی حتما باید در استقلال حضور داشته باشد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: عارف غلامی بازیکن جدید استقلال در دفاع چپ استفاده شد، به نظر سرمربی استقلال به دنبال دفاع چپ است و بازیکنان را در این پست تست می کند.البته اعتقاد شخصی من این است که غلامی نمی تواند در دفاع چپ بازی کند. به هر حال امیدوارم خلاء های تیم پر شود تا استقلال با قدرت وارد مسابقات شود.

وی در پایان در خصوص برخورد استراماچونی با خودش گفت: او مربی با شخصیتی است، اتفاقا او برخورد گرمی داشت و به ما خوشامد هم گفت. در مورد دختر کوچکش با هم حرف زدیم و خوش و بش کردیم، امیدوارم او در کارش موفق باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس