کد خبر 978054
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
دستگیری نمایه

سرهنگ ضرغام آذین از نجات یک سارق که در کانال کولر گیر افتاده بود قبل از شروع به سرقت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ضرغام آذین گفت: ظهر دوشنبه هفته جاری ماموران عملیات کلانتری از طریق تماس‌های مردمی در جریان صدای کمک خواهی فردی که در پشت بام خانه‌ای خالی از سکنه گیر افتاده بود قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

سارق در کانال کولر گیر افتاد/ عملیات امداد و نجات برای سارق


وی ادامه داد: سریعا با اعلام این خبر ماموران در محل حضور یافتند و با توجه به عدم حضور ساکنان ساختمان، با هماهنگی‌های صورت گرفته به دلیل حساسیت موضوع از بالای درب منزل وارد شدند و به پشت بام مراجعه کردند که مشخص شد فردی در کانال کولر گیر افتاده است.

سرهنگ ضرغام آذین افزود: با توجه به این موضوع سریعا تیمی از ماموران آتش نشانی نیز به محل آمدند و با انجام عملیاتی سریع موفق به نجات فردی که در کانال کولر گیر کرده بود شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تحقیق از فرد مذکور، مشخص شد وی سارق است و برای سرقت از بالای در به حیاط خانه وارد شده و از طریق راه پله به آنجا آمده است؛ در نتیجه با توجه به قصد سارق و با هماهنگی قضائی متهم به کلانتری دلالت داده شد تا پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و در مورد سرقت‌های احتمالی این فرد نیز تحقیق شود.

سرهنگ آذین در انتها با توصیه اکید به شهروندان گفت: در صورتی که از کولر آبی استفاده نمی‌کنید و راه کانال کولرتان باز است حتما دریچه کولر را ببندید تا در صورت مراجعه احتمالی سارق، منزل تان از وجود سارقان در امان بماند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس