نظامیان رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در جنوب قدس را محاصره کرده‌اند تا شرایط مناسب برای تخریب دهها خانه فلسطینی را فراهم کنند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای تخریب دهها منزل متعلق به فلسطینی‌ها در «وادی‌الحمص» (واقع در جنوب قدس) این منطقه را محاصره کردند.

بر اساس گزارش «عربی ۲۱»، مقامات رژیم صهیونیستی به ساکنان این منطقه تا پنجشنبه هفته آینده (سوم مرداد) مهلت داده‌اند تا خانه‌های خود را تخلیه کنند؛ منطقه مذکور در نزدیکی دیوار حائل قرار دارد، دیواری که از وسط روستای فلسطینی «صور باهر» می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

یه روز معمولی برای کودکان فلسطینی +عکس

منطقه وادی‌الحمص تحت کنترل تشکیلات خودگردان قرار دارد و در ماه گذشته میلادی نیز شاهد درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی بود که طی آن دهها فلسطینی زخمی شدند.

پس از آنکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، قصد دارد ۱۶ واحد مسکونی از مجموع ۱۰۰ واحد مسکونی در وادی‌الحمص -که حدود سه هزار فلسطینی در آن زندگی می‌کنند- تخریب کند، این موضوع با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد.

بهانه دادگاه رژیم صهیونیستی برای تخریب این ساختمان‌ها، نزدیکی آنها به دیوار حائل است و رژیم صهیونیستی آن را خطری امنیتی توصیف کرده است.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس