کد خبر 977061
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال تهران در صورت پرداخت نشدن بدهی اش فصل آینده از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می شود.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تازگی تعهد داد از محل مطالبات باشگاه استقلال در این نهاد مطالبات پروپیچ را پرداخت کند تا از این طریق بحث محرومیت این باشگاه از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی منتفی شود.

با وجود اینکه پرونده این بازیکن کروات با خیر و خوشی برای آبی پوشان پایتخت به اتمام رسید اما مدیران باشگاه استقلال با دغدغه بسیار بزرگی در ماه های آتی مواجه خواهند بود و آن هم میزان بدهی های باشگاه است.

فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در ماه های اخیر به شدت روی شفافیت مالی باشگاه ها و تسویه بدهی آنها برای دریافت مجوز حرفه ای  حضور در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرده است و در صورتی که باشگاه ها تکلیف بدهی خود را مشخص نکنند احتمال دارد فصل آینده از حضور در این رقابت ها محروم شوند.

بیشتر بخوانید:

آذری: فصل قبل از منتظری پول قرض ‌می‌کردم

داریوش مصطفوی، رئیس سابق فدراسیون فوتبال که به تازگی با حکم مهدی تاج به عنوان رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ انتخاب شده است بیان کرد: آنگونه که ما اطلاع داریم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال تهران اولتیماتوم داده اند تا پایان شهریور بیش از 35 میلیارد بدهی اش را تسویه کند در غیر این صورت به احتمال فراوان از حضور در رقابت های فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا محروم می شود.

حال باید دید آیا باشگاه استقلال می تواند تا آن زمان این بدهی سنگین را پرداخت یا دست کم مطالبات طلبکاران را تعیین تکلیف کند یا اینکه شاگردان آندره آ استراماچونی با ناتوانی مدیران باشگاه در تسویه یا تعیین تکلیف این بدهی سنگین، فصل آینده فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    0 4
    ایول
    • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
      4 0
      لنگیا دیگه برانکو نیست هاهاها؛ نوبتیم باشه نوبته بحران تیم لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس