کد خبر 976723
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
استقلال

خروجی های پرتعداد استقلال در نقل و انتقالات باعث شده این تیم در پست های مختلف نیاز مبرم به جذب بازیکن داشته باشد.

به گزارش مشرق، استقلال در شرایطی پای به لیگ نوزدهم می گذارد که نسبت به فصل گذشته بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، پژمان منتظری، منشا، ایسما، پاتوسی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، آرمین سهرابیان، روح الله باقری، طارق همام، روزبه چشمی، امید نورافکن، رضا کریمی و محسن کریمی را از دست داده است و همین مساله باعث شده استقلال هنوز در پست هایی نیاز به جذب بازیکن را حس کند چراکه آبی ها به جای این بازیکن فعلا 6 بازیکن جدید جذب کرده است که تعداد آنها با حضور احتمالی عارف غلامی به 7 نفر می رسد.

بیشتر بخوانید:

نظمِ استراماچونی گره‌گشای استقلال

اما سوال اصلی این است که استقلال در چه پست هایی نیاز به جذب بازیکن جدید دارد؟ در این بین به نظر می رسد نیاز مبرم استقلال به جذب دو بازیکن در دو پست دفاع راست و چپ است، جایی که استقلال 3 مدافع چپ خود را از دست داده است و میلاد زکی پور تنها بازیکن در این پست است و در پست دفاع راست هم آبی ها تنها وریا غفوری را در اختیار دارند و در صورت مصدومیت احتمالی این بازیکن آبی ها مشکلات عدیده ای در این پست خواهند داشت.

آنچه از لیست استقلال برای لیگ نوزدهم کاملا مشخص است استقلال استراماچونی نسبت به تیم تحت هدایت شفر به مراتب کوچکتر شده است و آبی ها با تعداد بازیکن محدود پای به لیگ نوزدهم خواهند گذاشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس