کد خبر 976588
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
خادم و دبیر

رسول خادم رئیس پیشین فدراسیون کشتی با حمایت از علیرضا دبیر از جامعه کشتی خواست که به او برای انجام برنامه‌هایش زمان بدهند.

به گزارش مشرق، رسول خادم درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی و انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس این فدراسیون گفت: مسئولیت علیرضا دبیر، مسئولیت سنگینی است و باید به وی زمان داد و انتظارات را از او کم کرد تا بتواند برنامه ریزی کند.

بیشتر بخوانید:

بنی‌تمیم: هیچ‌وقت به کشتی برنمی‌گردم

وی ادامه داد: اینکه انتخابات برگزار شد، نکته خوبی بود. این انتخابات البته می‌توانست دی ماه سال قبل برگزار شود، به هر حال برای آن داستان نوشته بودند و اجرایِ آن داستان زمان می‌برد. اینکه انتخابات، چنین مسیر پلشتی را برایِ برگزاری طی کرد، ارتباطی به علیرضا دبیر ندارد. او یک کاندیدا بود مانند بقیه کاندیداها. قهرمان المپیک و کاندیدایی از همه لحاظ شناخته شده برای خانواده کشتی.

خادم عنوان کرد: وقتی نحوه مدیریت جماعت سیاسی، فاسد باشد، هر کاندیدایی هم که انتخاب شود، قبل از انتخابش کلی هزینه بابت تخریب‌های  بیهوده داده است. ضمن اینکه بخش عمده‌ای از دلخوری‌ها و دشمنی‌ها هم، ادامه‌دار باقی خواهد ماند. این همان چیزی است که بیگانگان سیاسی می‌خواهند. برایِ این جماعت سیاسی، فرقی نمی‌کند که رسول خادم قربانی شود یا علیرضا دبیر، امیر رضا خادم از اسب بیفتد یا عباس جدیدی، حمید بنی تمیم ابزار نقشه‌هایشان باشد یا فردی دیگر. از هر طرف که کشته شوند، به نفع آقایان است.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی اظهار داشت: به نظر می‌رسید آقایان با آن همه تجربه‌های مدیریتی - امنیتی و سابقه بحران‌زایی و رد پا  نگذاشتنِ از خود، بسیار بهتر بتوانند عمل کنند اما باز هم نشان دادند که جماعت ورزشکار، از ایشان هوشیارترند. با این هزینه سیاسی که این جماعت دادند، می‌شد سناریویِ  انتخابات یک دوره ریاست جمهوری را دنبال کرد نه اینکه برای انتخابات یک فدراسیون آنقدر بد عمل کنند، که در نهایت، حتی به همه دستگاه‌های  نظارتی به دلیل عملکرد نادرست‌شان بدهکار بمانند.  

خادم درباره انتخاب دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت: مسئولیت علیرضا دبیر، مسئولیت سنگینی است و باید به او زمان داد. باید انتظارات را از او کم کرد تا بتواند برنامه ریزی کند. کسانی که از دبیر حمایت کردند، توقعات خود را از او کم کنند. کشتی گرچه بدلیل جایگاهش به عنوان ورزش ملی، موضوع بزرگی است، اما ظرفیت‌هایِ اجرایی‌اش محدود است. نباید رئیس فدراسیون را تحت فشارِ انتظارات گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: تامین منابع برای کشتی خیلی خیلی دشوار است. به یاد داشته باشیم هر عضوی از خانواده بزرگ کشتی که در این جایگاه مدیریتی، گرفتار بن‌بست‌ها و موانع می‌شود، همه خانواده کشتی آسیب می‌بینند؛ به ویژه اینکه، بسیاری از بیگانگانی که در ظاهر، او را برای رسیدنِ به این جایگاه حمایت کرده‌اند، از این به بعد، کم‌کم، خود اسباب و موانع محدود کردنِ فعالیت‌هایش را فراهم خواهند کرد. اگر متوجه شویم، سیاست‌های حاکمیتی تغییر کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبال دوست IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
    0 0
    بادل پاک مرا جامه ٔ ناپاک رواست بد مر آنرا که دل و جامه پلید است و پلشت. زشت خوی پلید کرد مرا هر کرا خو پلید هست پلشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس