کد خبر 976578
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
علی مرادی

در حالی که حدود ۲ هفته از انتخابات فدراسیون وزنه برداری می گذرد، علی مرادی هنوز نتوانسته کار خود را در این فدراسیون استارت بزند.

به گزارش مشرق، علی مرادی روز ۱۶ تیرماه در انتخابات فدراسیون وزنه برداری به عنوان رییس جدید انتخاب شد و اکثریت آرا در رقابت با سایر کاندیداها به دست آورد. در حالی که کسب ۲۲ رای از ۴۳ رای ممکن بعد از مجمع انتخاباتی با اعتراض برخی از کاندیداها همراه شده بود، مسئولان وزارت ورزش در روزهای اخیر بارها اعلام کرده اند کسب ۲۲ رای در این انتخابات برای معرفی رییس کافی بوده و امکان ابطال انتخابات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

اعتراض بازنده‌های انتخابات وزنه‌برداری واهی است


با وجود اینکه وزارت ورزش به شایعات به وجود آمده، پاسخ اینچنینی داده، اما بعد از گذشت حدود ۲ هفته هنوز هم فدراسیون وزنه برداری با سرپرست اداره می شود و حکم علی مرادی توسط وزیر ورزش امضا نشده است.

عدم معارفه رسمی علی مرادی برای شروع دوره ۴ ساله خود باعث شده برخی امور در وزنه برداری در بلاتکلیفی محض قرار بگیرد. مهمترین اتفاق این روزها هم مصدومیت سهراب مرادی است که این قهرمان و رکورددار جهان را در شرایط بحرانی قرار داده است. با اینکه گفته می شد او باید برای درمان به آلمان برود، هنوز در تهران حضور دارد و گویا کسی به صورت جدی هم پیگیر وضعیت این وزنه بردار نیست.

از سوی دیگر مسابقات جهانی وزنه برداری کمتر از ۲ ماه دیگر در کشور تایلند برگزار خواهد شد و به همین دلیل تیم ملی نیاز به برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در این رویداد مهم یک سال قبل از المپیک خواهد داشت.

به نظر می رسد مسئولان وزارت ورزش باید هر چه سریعتر فکری به حال وزنه برداری بکنند و با یک امضا مجوز بازگشت علی مرادی به این فدراسیون را بدهند تا کارها روی روال بیفتد و فردی به نام رییس پاسخگوی همه امور باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس