کد خبر 976239
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: دفاعیات ما در پرونده مربوط به شکاری کامل است و حتی اگر خود من هم نباشم، روند پرونده طوری هست که ان‌شاءالله رای به نفع ما باشد.

به گزارش مشرق، سعید آذری اظهار داشت: یک تیم کامل دو سال تمام برای پرونده رضا شکاری وقت صرف کرد تا این پرونده تکمیل شود و در آستانه رای نهایی قرار بگیرد. رایی که ان‌شاءالله به نفع ذوب آهن باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: آخرین اقدامی که در این خصوص صورت گرفت صحبت های خود من بعد از ظهر امروز با وکیل مان در ایتالیا است. ما منتظریم تا رای نهایی به سود ذوب آهن صادر شود که در این صورت، این پیروزی در این پرونده پیچیده و سنگین می تواند آخرین هدیه من و همکارانم به ذوب آهن باشد.

بیشتر بخوانید:

ابعاد جدید شکایت ذوب آهن از شکاری

آذری در ادامه بیان داشت: روند صدور رای در کمیته انضباطی فیفا به این ترتیب است که چون قرار است آرای عادلانه ای صادر شود، وقت زیادی باید صرف شود و دفاعیات هر دو طرف شنیده شود. اینطوری نیست که ما بگوییم همین فردا رای صادر می شود. اما این پرونده مسیر خود را طی کرده و در آستانه صدور رای نهایی قرار دارد.

آذری تاکید کرد: مستندات و دفاعیات ما روی این پرونده به قدری کامل و جامع هست که اگر حتی یک روزی از ذوب آهن بروم، در غیاب من هم ان شاءالله رای این پرونده به سود ذوب آهن باشد.

وی افزود: تاکنون افتخارات زیادی برای اولین بار به نام باشگاه ذوب آهن در فوتبال ایران ثبت شده است. امیدوارم پیروزی در این پرونده سنگین که یک افتخار بین المللی حقوقی برای فوتبال ایران هم می باشد، برای اولین بار نصیب ورزش ایران شود و ما مفتخریم که این افتخار هم به نام باشگاه ذوب آهن به ثبت خواهد رسید.

رضا شکاری که این فصل به تیم تراکتورسازی پیوسته است، دو سال پیش در حالی راهی تیم رستوف روسیه و سپس رابین کازان شد که به ادعای مسئولان ذوب آهن، این بازیکن با آنها قرارداد داشته و بدون فسخ قرارداد و گرفتن رضایت نامه راهی روسیه شده است.

در صورتی که رای نهایی به سود باشگاه ذوب آهن اعلام شود، رضا شکاری با محرومیت مواجه خواهد شد و به این ترتیب نمی تواند تراکتور را در فصل پیش رو همراهی کند. در این محرومیت خطری متوجه تراکتور نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    3 12
    این اقا چرا اینقدر دنبال انتقام گیری هست؟
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
      5 0
      استقلالی ها ذاتا کینه ای هستن...
    • حمید IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
      4 0
      جناب 16:24، آقای آذری به دنبال گرفتن حق تیمشه، این چه ربطی به انتقام گرفتن داره؟!!!!!! خدا شفات بده واقعاً

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس