کد خبر 1143635
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
رضا شکاری: ایرج عرب اجازه نداد پرسپولیسی شوم

هافبک تیم فوتبال تراکتور از این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش مشرق، رضا شکاری هافبک تیم فوتبال تراکتور در چند روز گذشته به دنبال فسخ قرارداد خود با باشگاه تراکتور بوده و این موضوع حاشیه‌های زیادی را برای این بازیکن و باشگاه تبریزی به وجود آورده است.

شکاری که دو فصل دیگر با تیم تراکتور قرارداد دارد، با تأکید مدیران سازمان لیگ هنوز نتوانسته است قراردادش را با این باشگاه فسخ کند، اما پرونده‌ای برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تشکیل شده است.

رضا شکاری که ابتدای فصل گذشته با قراردادی سه ساله راهی تبریز شد، در تازه‌ترین اقدام خود مدعی شده که قرارداد او از سوی باشگاه تراکتور دستکاری شده است و به همین دلیل از باشگاه تراکتور به طور رسمی شکایت کرده است.

در همین راستا نیز قرار است طی روزهای آینده پرونده شکایت شکاری از باشگاه تراکتور رسیدگی شود و در این‌باره حکم نهایی صادر شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    5 0
    آقای شکاری بنظرم بری دنبال یه کار و درآمد دیگه خیلی خیلی بهتره ولله از زمانی که اسم شما تو فوتبال مطرح شده همش حاشیه و شکایت و دادگاه و خون و خونریزیه، آقا یه گوشه پیذا کن سالم و ساکت بزندگیت برس فکر نکنم هیشکی تو فوتبال ایران پرونده و دادگاه داشته باشه از اون طرف تا حال چیز خاصی ازت ندیدیم. میشه گفت هیاهو برا هیچ
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      0 0
      دقیقا منم میخاستم همینو بگم هر وقت ما اسمشو شنیدیم قطعا دنبالش یک شکایت از تیم قبلی داشته عزیز من برو دنبال کاری که بلد هستی ما که یادمون نمیاد شکاری حداقل یه ماه تو یه تیم ثابت بازی کرده باشه همش در حال جابجایی هستش و تیمهای قبلی هم همه ازش شاکی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس