کد خبر 976101
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
سیدحسن نصرالله نمایه

محافل صهیونیستی از احترام فرماندهان و نظامیان این رژیم نسبت به دبیرکل حزب‌الله لبنان خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

«یونی بن مناخیم» کارشناس و تحلیلگر پایگاه خبری «نیوز ۱» گفت: حسن نصرالله از آنجا که می‌داند دستگاه اطلاعاتی اسرائیل اظهارات وی را دنبال می‌کند جنگ روانی علیه اسرائیل به راه انداخت و گفت: مقامات اسرائیل نتوانستند پس از جنگ دوم لبنان (تابستان سال ۲۰۰۶) اعتماد اسرائیلی‌ها را به ارتش جلب کنند و نیز نتوانستند نیروهای زمینی خود را بازسازی کنند. با وجود اینکه سخن نصرالله چیزی جدید نبود اما وی معروف به این است که هر چه می‌گوید،‌ عمل می‌کند.

در این زمینه:

هشدار سیدحسن نصرالله به حامیان جنگ آمریکا با ایران+فیلم

نقش سخنرانی‌های سیدِ مقاومت در امنیت ایران


از سوی دیگر وب‌سایت مکور ریشون گزارش داد: نظامیان یگان ۸۲۰۰ (وابسته به اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ) در پایان هفته نشستند و تمام کلمات و عبارت‌های مصاحبه حسن نصرالله با شبکه المنار به مناسبت سیزدهمین سال پایان جنگ دوم لبنان را ترجمه کردند.


این وب سایت افزود: عناصر اطلاعاتی اسرائیل از سخنان آقای نصرالله یا نقشه اهدافی که او ارائه کرده، هراسان نیستند بلکه سخنان او به‌ویژه عامل بازدارندگی حزب‌الله علیه اسرائیل و این که رویارو میان اسرائیل و نیروهای حزب‌الله مطرح نیست (روی میز نیست)، باید موجب نگرانی فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل شود.


وب‌سایت مکور ریشون افزود: از سال ۲۰۰۰ دبیرکل حزب‌الله موفق شد جایگاه خود را نه فقط در لبنان بلکه در جهان عرب و نیز در اسرائیل تقویت کند، هیچ فرمانده یا سربازی در ارتش اسرائیل نیست که به نصرالله احترام نگذارد، کسی که با قدرت ذاتی خود یک سازمان تروریستی کوچک را به ارتش یک کشور تبدیل کرد، اسرائیل باید از دشمنی که توانایی‌های نظامی بارز خود را حفظ می‌کند، نگران باشد.


به نوشته این وب‌سایت، از زمان خروج ارتش اسرائیل از لبنان، نصرالله زرادخانه‌ای ایجاد کرده که بیش از یک سوم اسرائیل را تهدید می کند و نیز می‌تواند «رهبر لبنانی» باشد که حزب‌الله می‌تواند خسارت‌های سنگینی به اسرائیل وارد کند.


 «مکور ریشون» افزود: با توجه حساست بسیار بالای اسرائیل در مورد تلفات و خسارت‌ها، پرسش مهم در این عرصه و کارزار این است که چه کسی از آسیب‌ها بیشتر می‌ترسد؟ حسن نصرالله حتی بدون شلیک یک موشک به طرف‌های شهرک‌های شمال پیروز شد. حسن نصرالله ارتشی قدرتمند با انبارهای سلاح تمام نشدنی آماده کرده است و ما را در برابر مشکل بزرگی قرار خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    0 0
    تعجبم اول از قدرت حسن نصرالله تعریف و تمجید کردید بعد وسط کار همین ادما به داشتن یه گروه تروریستی معرفی میکنید !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس