منافقین نمایه

روند عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران با کلید خوردن پروژه‌ی مشترک منافقین، دولت انگلستان و ترامپ، تشدید می‌شود.

به گزارش مشرق، روند عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران با کلید خوردن پروژه‌ی مشترک منافقین، دولت انگلستان و ترامپ، تشدید می‌شود. انگلیس که چندی پیش با توقیف نفتکش حامل نفت ایران، عملاً اضافه شدن نام بریتانیا به جرگه‌ی تیم B۴ را اعلام کرده بود، اینک با خط دهی و همکاری گروهک منافقین، استراتژی جدیدی بر پایه‌ی مخلوطی از "خباثت انگلیسی، ترامپیسم آمریکایی و تروریسم فرقه‌ای" را اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید:

عضو گروهک منافقین: هرسال می‌گفتند امسال نظام سرنگون می‌شود

بر اساس خبری، یکی از سران گروهک تروریستی منافقین اعلام کرده است که این گروهک توانسته همکاری مؤثر دولت‌های آمریکا و انگلیس خبیث در پروژه متهم سازی دیپلمات ایرانی دربند در بلژیک را جلب نماید.

وی گفته است: آمریکایی‌ها قول داده‌اند مذاکرات لازم با دولت بلژیک را به عمل آورند تا بلژیکی‌ها در این پرونده کوتاه نیایند و از ما – منافقین- خواسته‌اند اقدامات لازم برای توجیه افکار عمومی پیرامون حکم دادگاه بروکسل را انجام دهیم.

این عضو شاخص گروهک نفاق اضافه کرده است: برای توجیه افکار عمومی جهانی، ما توانستیم توافق دولت انگلیس (بخوانید سرویس اطلاعات خارجی انگلستان) را برای همکاری در تولید یک فیلم مستند پیرامون ماجرای دیپلمات ایرانی بازداشت شده، جلب کنیم و قرار شد ما ملات لازم (یعنی داستان سازی‌های منافقانه) را بدهیم و شبکه بی بی سی یک فیلم مستند تولید کند تا به مناسبت سالگرد بازداشت آن فرد و همزمان با صدور حکم دادگاه بروکسل پخش شود.

شایان ذکر است که حدود یکسال پیش با داستان سرایی و فتنه گری گروهک تروریستی منافقین، یک دیپلمات ایرانی برخوردار از مصونیت سیاسی به اتهام ساختگی تلاش برای انجام عملیات علیه منافقین، در آلمان بازداشت و سپس تحویل دولت بلژیک شد که اکنون به طور غیر قانونی و خارج از مقررات و عرف بین المللی در زندان می‌باشد. به نظر می‌رسد که پس از احمق و نادان خواندن ترامپ توسط سفیر سابق لندن در واشنگتن و واکنش تند ترامپ به آن اظهارات، اینک ملکه انگلیس با همکاری مریم رجوی، برای دلجویی از ترامپ، وارد کارزار عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران شده‌اند. این در حالی است که مقام معظم رهبری در بیانات روز گذشته در جمع ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور، ضمن تکرار لقب پر مسمّای "خبیث" برای دولت انگلستان، بر بی پاسخ نماندن این خباثت‌ها تأکید فرمودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس