کد خبر 975924
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
نصیرزاده

کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی ادعا کرد: افتخار می کنم مردانه رقابت کردم اما چیدمان مجمع مهندسی شده بود و احساس می کنم وزارت ورزش باید رویه سالم تری پیش بگیرد.

به گزارش مشرق، عبدالمهدی نصیرزاده در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجمع خوب بود. امیدوارم هر چیزی که خیر و مصلحت کشتی است اتفاق بیفتد. من افتخارمی کنم که مردانه رقابت کردم. هدفم خدمت به کشتی بود. الان هم این آمادگی را دارم هر کاری از دستم بر بیاید انجام دهم.

بیشتر بخوانید:

دبیر: من با کسی تسویه حساب نمی‌کنم

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که گفته می شود وزارت ورزش در مقطعی حامی او بوده است و برای همین به وزارت ورزش رفت و آمد داشته است، ادعا کرد: من مدیر کل هستم و ضرورت دارد این رفت و آمدها باشد و اگر قرار بود حمایتی شود فکر می کنم برای رقیبم بود چون قشنگ مشخص بود چیدمان مجمع مهندسی شده بود و حتی نعمتی تماس می گرفت و تبلیغ کاندیدای خاصی را می‌کرد.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که اعتراضی نسبت به این مجمع داشته، تصریح کرد: نه. می‌گویند هر چه بگندد نمک می‌زنند وای به روزی که خود نمک بگندد. من فقط احساس می کنم وزارت ورزش باید رویه سالم تری پیش بگیرد.

او در مورد اینکه به تایید صلاحیت شدن دبیر اعتراض دارد، تصریح کرد: نه تایید صلاحیت در اختیار ما نیست و امیدوارم هر چه خیر است پیش بیاید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس