کد خبر 975913
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
دادگاه عالی ورزش

دادگاه بین المللی ورزش برای اعلام رای نهایی خود در خصوص پرونده سوپرجام فوتبال باشگاهی ایران دوباره زمان خواست.

به گزارش مشرق، دادگاه بین المللی ورزش با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال زمان اعلام رای نهایی سوپرجام فوتبال ایران را بار دیگر تمدید کرد.

در این نامه که رونوشت آن به سازمان لیگ فوتبال، باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران نیز ارسال شده است به صراحت اعلام شده است اعلام رای نیاز به زمان بیشتری دارد تا ابعاد گسترده آن به طور کامل بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

یک ایرانی داور بین المللی CAS شد

جزئیات رای فیفا و دادگاه CAS علیه پرسپولیس و طارمی

دادگاه بین المللی ورزش، ۲۶ جولای (۴ مرداد) را برای اعلام رای نهایی در نظر گرفته است اما اظهار داشته در صورت نیاز بار دیگر، تاریخ مذکور را تغییر می دهد. این دادگاه در اردیبهشت ماه سال جاری نیز با ارسال نامه ای اعلام کرده بود برای اعلام نظر قطعی خود نیاز به زمان بیشتری دارد.

باشگاه استقلال تهران بابت اعلام قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ از سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس شکایت کرد تا این پرونده توسط دادگاه CAS مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    2 3
    باشگاه استقلال بجای شکایت بابت سوپر جام بدهیش را تصویه کنه تا محروم نشه
  • فرشاد IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    0 1
    خاک بر سر فیفا و رئیس کس که پرونده به این اشکاری و شسته و رفته شده را نمی تواند تشخیص دهد مگر اینکه این کیسه کشهای نجس بخواهند با دادن رشوه مسیر پرونده را عوض کنند که از این نجسهای طاغوتی اصلا بعید نیست بالاخره فتحی هر از چند گاهی می رود سفر اروپا و یک آبشنگولی خالص اروپایی به رگ می زند بر می گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس