کد خبر 975488
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
کالدرون

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با مصاحبه ای جنجالی، علیه مدیریت باشگاه موضع گرفت.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در تازه‌ترین مصاحبه خود، دوباره ایرج عرب را مقصر جدایی خود خطاب کرد و این وعده را داد که نه تنها کل مطالباتش را از باشگاه می‌گیرد بلکه به دنبال دریافت طلب این فصل خود نیز از باشگاه پرسپولیس است! سرمربی پیشین سرخپوشان همچنین از علاقه خود برای ماندن در این تیم سخن گفت و اعلام کرد تنها مانع بر سر جدایی او، مشکلات مالی و عدم تمایل کادرمدیریتی به ادامه همکاری بود.

 

حالا سوال اینجاست که آیا گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی باشگاه پرسپولیس این مصاحبه‌ها را می‌خواند (یا برایش ترجمه می کنند) و از حرف‌های سرمربی پیشین پرسپولیس آگاه است؟ مدل صحبت‌های برانکو به گونه‌ای است که اگر کالدرون به صورت کامل از آن اطلاع پیدا کند، قطعا موجب دلسردی از ادامه همکاری و همچنین تردید در راستای اعتماد به مدیریت باشگاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چرا پرسپولیس مدرکی علیه برانکو رو نمی‌کند؟/ چرا نباید به برانکو یک یورو هم پول داد؟

با نیت قبلی فراری‌ام دادند/ یک یورو هم به پرسپولیس غرامت نمی‌دهم


برانکو نه تنها عرب را مقصر جدایی خود اعلام کرده بلکه انگار به دنبال آن است تا با نشان دادن تمایل برای ماندن در این تیم، کار را برای کالدرون سخت کند. برانکو می‌داند بعد از سه فصل قهرمانی، هواداران پرسپولیس نیز نمی‌خواستند به راحتی سرمربی تیم شان را از دست بدهند و این موضوع، فشار‌ها را روی کادرفنی و کادر مدیریتی جدید چندبرابر می‌کند.


به نظر شما، کالدرون نیز مصاحبه‌های برانکو علیه ایرج عرب را می‌خواند؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس