کد خبر 975444
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵
سریال گاندو

یک فیلم با موضوع مشابه سریال «گاندو» اما علیه ایران توسط فیلمساز صهیونیست ساخته شد!

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی The Operative ساخته یوال آدلر به تازگی در سینماهای فرانسه روی پرده اکران رفته ‌است، موضوع این فیلم جاسوسی از نیروگاه‌های هسته‌ای در ایران است. به گزارش تسنیم، فیلم سینمایی The Operative به نویسندگی و کارگردانی «یوان آدلر» در سال ۲۰۱۹ ساخته شد. این کارگردان اسرائیلی پیش از این «بیت لحم» را با موضوع رابطه میان یک نیروی امنیتی صهیونیست و نوجوانی فلسطینی ساخته بود.

بیشتر بخوانید:

فشار و تهدید دولت برای عدم بازپخش گاندو


The Operative داستان زن جاسوسی به نام «راشل» را روایت می‌کند که از طرف موساد مأمور رفتن به ایران می‌شود تا بتواند از نیروگاه‌های هسته‌ای ایران اطلاعاتی به ‌دست آورد. وی با پوشش یک معلم زبان انگلیسی و فرانسوی به ایران سفر می‌کند و تلاش دارد با شخصیت‌های فعال در نیروگاه‌های هسته‌ای ارتباط برقرار کند و در نهایت با «فرهاد رضوی» آشنا می‌شود و...


البته پیش از این رمانی با نام «معلم انگلیسی» توسط یک مأمور سابق موساد (یفتیک ریچیر آتیر) نوشته شده بود. این فیلم ضدایرانی، به گفته رسانه‌های انگلیسی زبان نتوانسته چهره قابل باوری از ایران ارائه دهد و به تازگی در سینماهای فرانسه روی پرده اکران رفته است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دانا ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    19 3
    نتیجه مهمه!! الان منم میتونم بیام بگم نتانیاهو رو کشتم ! اما واقعیت نشون میده که نتانیاهو آشغال هنوز زنده است !!! الان ما فیلم میسازیم از اشراف اطلاعاتی مون میسازیم که کشور رو در مقابل همه نگه داشتیم مخصوصا امثال جیسون رضایان اونوقت شما چه کار مثبتی کردید؟!!!!
  • Siamak CA ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    24 2
    از فردا نوکرهای صهیونیستها توی امریکا و اروپا شروع می کنند تعریف و تمجید از دشمنان ایران هر ایرانی که یک ذره خون ایرانی توی رگهاش باشه حتی از روی کنجکاوی هم شده این مزخرفات رو نگاه نمی کنه چقدر از این نوع فیلم ها بر ضد ما ایرانی ها ساختند از قبیل فیلم ۳۰۰ یا بدون دخترم هرگز اگر فیلم ۳۰۰ رو دیدید و باور کردید پس حق دارید این فیلم ضد ایرانی رو هم باور کنید و به شما باید مدال طلای وطن فروشی داد.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    18 4
    اسرائیل استاد تحریف است سوای محتوای فیلم راشل نام دختری است که مقابل بلدوزرهای اسرائیل ایستاد تا خانه فلسطینی خراب نشود و در این راه کشته شد. حتی مستند راشل هم ساخته شده اما چه میشه کرد با ژن تحریف و جعل اسرائیلیان
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    10 2
    سریال. گاندو اسراعیلی که علیه. ایران ساخته شده. با مشوق. دولت وپیشتیبانی. حاکمیت. ساخته شده. اما کاندوی ایرانی با بی مهری دولت. وحتی مخالفت بعضی از مسعولین. قرار گرفت. وبا سانسور مواجه شد
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    7 4
    چه زود چه راحت اونوقت دولت نمیدونه با گاندوی ساخته شده در کشورمان چه بکند .دشمن چه زود وراحت برعلیه ما طراحی را به عمل میرساند‌‌.خدا جواب دولت را بدهد.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    5 7
    فیلم توفرانسه اکران شده اونوقت ماکرون میانجی .خنده داره.
  • DE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    21 9
    وصف العیش نصف العیش . زمان شاعنشاه عاری از مهر سیاست ایران دست صهیونها بود ملت ایران اینها را با اوردنگی مثل آشغال از ایران انداخت بیرون حالا مجبورند جاسوس بفرسن شغال های ترسو. جرات ورود به ایران را ندارند دزدکی از راآب وارد میشوند.
  • ش. AE ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    4 2
    باید زبان جواب مقابل این اسرائیلی ها زیاد بشه از هر راهی چه سریال چه فیلم وغیره واگر نه میشه مثل قالی شویی رو تو ایران کارخانه ساخت بمب اتم معرفی میکنن خسته نباشند دستان و افکار مقاومت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس