کد خبر 975309
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
نیمار

مهاجم برزیلی تیم پاری‌سن‌ژرمن با همه تلاش‌هایش برای بازگشت به بارسلونا سرانجام به پاریس برگشت.

به گزارش مشرق، نیمار امروز (دوشنبه) به مرکز تمرینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برگشت تا با انجام معاینات پزشکی و بعد از تأیید شدن سلامتی‌اش تمرینات پیش فصل خود را آغاز کند.

مهاجم برزیلی پاریسی‌ها در پایان فصل گذشته به این باشگاه اعلام کرد که قصد جدایی دارد و با وجود تلاش‌ فراوان بارسلونا برای برگرداندن وی به نوکمپ، هنوز هیچ پیشرفتی در این فرآیند رخ نداده است، ضمن اینکه با اضافه شدن آنتوان گریزمان به جمع آبی‌واناری‌ها و هزینه 120 میلیون یورویی که بابت خرید او از اتلتیکومادرید پرداخت شده، انتقال نیمار به بارسلونا غیرمحتمل‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

زلزله نیمار فرانسه را لرزاند

طبق گزارش رادیو مونت‌کارلو، نیمار امروز صبح با یک پرواز از سائوپائولو خودش را به پاریس رسانده و حدود یکی دو ساعت بعد در مرکز تمرینی پاری‌سن‌ژرمن حضور پیدا کرده است. او بعد از کوین تراپ آخرین نفری بود که در تمرینات تیم تحت هدایت توماس توخل شرکت کرد.

رابطه نیمار با پاریسی‌ها مدتی است که تیره و تار شده است. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن چندی پیش در مصاحبه‌اش با یکی از نشریات فرانسوی علناً رویکرد و ابعاد شخصیتی نیمار را مورد انتقاد قرار داد و نیمار هم در اقدامی متقابل به شیوه‌ای طعنه‌آمیز، پیروزی 6 بر یک بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 18-2017 را جزو شیرین‌ترین خاطرات دوران بازیگری‌اش دانست، البته الخلیفی تنها کسی نیست که نیمار با او اختلاف دارد و شنیده‌ها حاکی از آن است که تعدادی از بازیکنان و نیز لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم با نیمار اختلاف پیدا کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس