ایران خودرو خسارت دیرکرد را به مشتریان پرداخت می‌کند/ برگشت وجوه پرداختی اضافی مشتریان

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ازدریافت ۱۵۰میلیون یورو خسارت ازپژو ظرف ۵سال گذشته خبر داد و گفت: یکی ازقطعات استراتژیک صنعت خودروراکه تابه حال هیچکس جرأت تولید آنرا نداشت، داخلی سازی کردیم.

به گزارش مشرق، هاشم یکه زارع در مراسم رونمایی از پژو ۳۰۱ گفت: ظرف ۵ سال گذشته ۱۵۰ میلیون یورو خسارت را روی دفاتر ایران خودرو از شرکت پژو دریافت و به ثبت رساندیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در مهرماه امسال از داخلی سازی قطعه ای رونمایی خواهیم کرد که هیچیک از قطعه سازان داخلی جرأت تولید آن را نداشت و آن را خط قرمز تولید قطعات می دانسته است اما اکنون این قطعه به مدد مدیران جوان ایران خودرو داخلی سازی شده است.

بیشتر بخوانید:

تولید ۱۰۰ هزار دستگاه پژو ۳۰۱ در فاز اول

یکه زارع به دیدار خود با مدیران پژو در اواخر سال ۹۷ اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران پژو به ایران خودرو اعلام کردند که نباید خودروی پژو ۳۰۱ را بدون حضور آنها تولید کند در حالی که ما به آنها گفتیم که شما از قرارداد خارج شده اید و ما به هر ترتیب خودروی پژو ۳۰۱ را داخلی سازی و تولید خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: تولید پژو ۳۰۱، ایران را صاحب یک پلتفرم کرد که می توان خودروهای زیادی را بر روی آن تولید کرد.

مهندس هاشم یکه زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم آغاز تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ گفت : نخستین سری از پژو ۳۰۱ در اردیبهشت ماه سال ۹۹ به دست مشتریان خواهد رسید
وی افزود : بعداز خروج پژو باهمت قطعه سازان ایرانی بدون شریک خارجی ۳۰۱ را تولید کردیم.
مدیر عامل گروصنعتی ایران خودرو اظهارداشت : در حال حاضر ما خودرو های پژو ۲۰۶ ، ۲۰۷ و ۳۰۱ را بدون پژو تولید می کنیم و این موفقیت برای صنعت ایران است.
یکه زارع تاکید کرد: با داخلی سازی موفقیت ۳۰۱ ما صاحب پلتفرم شده ایم که می توان خودرو های دیگری برروی این پلتفرم تولید کنیم.
وی اظهارداشت : ما با تکیه بر جوانان ایران خودرو  وبهره گیری  نخبگان خارج از شرکت منجر به دواتفاق خوب که در شهریور و مهرماه شاهد آن خواهیم بود.
مهندس یکه زارع تاکیدکرد: با اخذ خسارت از پژو این بار بازنده ترک قرار داد ما نبویم بلکه پژو است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    5 3
    میشه بفرمایید این قطعه چیه ؟ احتمالا آیینه بغل راهنمادار پژو باید باشه یا انتن سقفی شایدم مثلا هدلایت وگرنه شماها اگه عرضه داشتید ECUمیساختید که اینهمه گیر این قطعه نباشید احتمالا 301 صندوق دار 301 هاچبک 301 با موتور ٍEF7 وانت 301 و سایر خودروهای مجاز
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
      4 0
      اتفاقا ECU هست و اینجانب از نزدیک شاهد عملکردش بودم. معطلی زیادش برای خریداری مقدار معتنابهی IC بوده تا بعدا دست کشور در وست گردو نماند. بقیه چیزهاش داخلیه و در بازار خرده فروشی عراق هم قابل تهیه است. الان در مرحله تست گرم موتوری است و اول هم روی دنا سوار خواهد شد. به امید حق
  • US ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    6 1
    مرد شور مدیرانتون را ببرن با خودتون با این لگناتون ارز دولتی میگیرید ماشین را چندبرابر نرخ ازاد به مردم میندازید خدا لعنتتون کنه ان شاءالله
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    6 0
    فطعات اچ سی کراس را ۳۰۱ نصب و میگید اچ سی کراس نداریم و ۳۰۱ قیمتش جدیده ۲۰۰ میلیون با ۱۶۰ .همه تون یه کرباسید خدا لعنتون کته که دیگه اعتفادی برای مردم نگذاشتید
  • CA ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    3 1
    من یکسال پیش ثبت نام کردم میرم ایران خود رو میگه برو خبری نیستفکرکنم تا ده تا لاستیک کهنه درب ایران خودرو اتش نزم ماشنموتحویل نمدید.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    3 0
    میگید قطعه نیست و دلار فلان خسارتشو از مردم میگیرن با بالا بردن بیخود قیمت بعد اونور از اونطرفم خسارت میگیرین بعد همش هم مینالن که تولید خودرو برامون ضرره،خب تولید نکنین.مجبورتون که نکردن, از جیب مردم بدبخت میدزدن.ما هم آرزوی ماشین سوار شدن داریم تو این مملکت.
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    0 0
    نه بابا.... حناتون دیگه رنگی نداره......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس