کد خبر 974564
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
تخیلی بودن داستان «گاندو» را تکذیب می‌کنم / صد درصد پرونده جیسون رضاییان در گاندو عین واقعیت است

آرش قادری نویسنده سریال گاندو درباره حواشی پیش آمده درباره تخیلی بودن فیلمنامه سریال گاندو بار دیگر به ارایه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سریال «گاندو» ، آرش قادری درباره حواشی پیش آمده اخیر و واکنش‌های مختلف درباره آن گفت: انتشار خود خبر مبتنی بر صحبت‌های خود من بود و فکر میکنم تمام صحبت‌های من منتشر شده بود و مشکلی با متن آن مصاحبه نداشتم؛ ولی درباره تیتر خبر که انتخاب شده بود احساس من این است که بدون غرض ورزی و صرفا به خاطر بازدید بیشتر این تیتر انتخاب شده، چون اکثر رسانه‌ها برای بازدید بیشتر تیترهای حاشیه‌ای را انتخاب میکنند.

اما به نظر من تیتر انتخابی بدون در نظر گرفتن فضای سریال و حساسیت‌های بالایی که برای این سریال وجود داشته صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ کنایه ذوالنور به ادعای واعظی درباره"گاندو"

از این‌ پس سریال‌های تلویزیون به‌ویژه در حوزه امنیتی باید با «گاندو» مقایسه شود

وی در ادامه افزود: من یکبار در نشست خبری به حواشی پیش آمده پاسخ دادم، ولی گویا مسئولین دولتی به صحبت‌های من در نشست خبری سریال گاندو توجهی نکرده اند و به همین دلیل دوباره توضیحات خود را مطرح میکنم که شاید اینبار حواشی پایان یابد. من قویا تکذیب میکنم که سریال بر اساس تخیل بوده است.

قادری تاکید کرد: تمام تحقیقاتی که موسسه اندیشه شهید آوینی درباره این پرونده صورت داده بود در اختیار من قرار گرفت و من باز هم نکاتی که احساس میکردم مبهم است و برایم جای سوال بود هم خودم تحقیق کردم و هم درخواست اطلاعات بیشتر داشتم و در اختیار من قرار دادند که براساس آن پرونده جیسون رضاییان را به صورت صد درصد تحلیل کردم و در فیلمنامه به صورت صد در صد واقعی روی کاغد پیاده کردم. تاکید میکنم که تمام پرونده جیسون رضاییان به صورت کاملا واقعی در فیلمنامه منعکس شده و هیچ تخیلی در پرونده جیسون رضاییان و شخصیت مایکل هاشمیان در سریال وجود نداشته است.

نویسنده سریال گاندو ادامه داد: درباره تخیل باز انگار باید این نکته گفته شود که خرده پرونده‌هایی که تعدادی از آن‌ها انتخاب شد مانند برخی اتفاقات ترکیه، برای باز شدن فضای داستان به پرونده اصلی وارد شد. برای حواشی مانند هر نویسنده دیگری از قوه داستان پردازی خود استفاده کردم. من تمام حواشی که در حال دامن زدن است را تکذیب میکنم، چون صد درصد پرونده که جیسون رضاییان محور اصلی آن است را با واقعیت به نگارش درآوردم، ولی پرونده‌های خرد در کنار پرونده جیسون که حواشی سریال بود بر اساس تفکرو داستان پردازی‌ها صورت گرفت. تلاش برای اینکه بگویند عین ۱۰۰ درصد فیلم تخیلی است به نظرم کار بیهوده ایست، چون عین مستندات پرونده وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
    32 0
    با تشکر از زحمات شما باید اینگونه فیلمها رو سریالها بیشتر شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس