کد خبر 974185
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
مجری شبکه خبر

اتحادیه های خبرنگاران و نهادهای روزنامه نگاری در پاکستان با محکومیت ترور عباس از دولت و قوه قضائیه پاکستان خواستند تا عاملان این اقدام را مجازات کنند.

به گزارش مشرق، مجری شبکه خبری در کراچی پاکستان ترور شدرسانه های پاکستانی به نقل از پلیس کراچی اعلام کردند: مرید عباس مجری شبکه خبری Bol TV غروب امروز در منطقه دیفنس این شهر در پی سوء قصد مهاجمان ناشناس کشته شد.به گزارش انتخاب، مهاجمان خودروی این روزنامه نگار را متوقف کرده و به سوی او آتش گشودند و پس از ارتکاب این جنایت به سرعت از محل حادثه متواری شدند.پلیس کراچی پاکستان اعلام کرد: سه نفر دیگر در جریان حملات جداگانه و هدفمند در مناطق مختلف این شهر کشته شدند.تاکنون هیچ گروهی مسئولیت قتل مجری شبکه خبری و سایر حملات هدفمند را برعهده نگرفته است.

اتحادیه های خبرنگاران و نهادهای روزنامه نگاری در پاکستان با محکومیت ترور عباس از دولت و قوه قضائیه پاکستان خواستند تا عاملان این اقدام را مجازات کنند. برخی از شهرهای پاکستان در سال های گذشته شاهد ترور و ربوده شدن خبرنگاران و روزنامه نگاران بوده است. مناطق قبایلی در شمال غرب پاکستان از خطرناکترین مناطق جهان برای فعالان رسانه ای است و تاکنون ده ها روزنامه نگار در حملات تروریستی این مناطق جان باخته اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
    0 0
    چرا تیتر رو جوری زدی که مردم فکر کنند شبکه خبر ایران منظوره؟ این حق الناس وقت و هزینه مردم نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس