هادی صادقی

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید منطبق‌ بر حدود الهی، منافع ملی و مصالح نظام اسلامی باشد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام هادی صادقی عصر امروز در شورای اداری شهرستان تفرش اظهار داشت: بروکراسی‌های اداری و قوانین و قواعد صدور مجوزها و پروانه‌ها یکی از عوامل مهم طولانی شدن فرآیند تولید در کشور است که برای اصلاح این مهم باید اجرای قانون را سرعت بخشید.

بیشتر بخوانید:

دریافت ارز دولتی و ارائه کالا با قیمت آزاد مصداق چپاول است

وی افزود: باتوجه به این که انقلاب اسلامی ایران هر چه جلوتر می‌رود شرایط حساس‌تر می‌شود، بنابراین آحاد جامعه باید برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی تفکر جهادی و انقلابی داشته باشند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه تصریح کرد: در مقایسه با ۴۰ سال گذشته، انقلاب اسلامی ایران تنومندتر و قوی‌تر شده و مسئولان نیز باید در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها محکم‌تر از گذشته عمل کرده و در عملیاتی شدن مطالبات مردم نیز استوارتر از گذشته باشند.

 صادقی با بیان این که هیچکس در کشور با موسیقی حلال مشکلی ندارد گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید منطبق‌بر حدود الهی، منافع ملی و مصالح نظام اسلامی باشد، برای برنامه‌های کنسرت نیز باید به دنبال سبک‌های متناسب با ارزش‌های اسلامی و انقلابی بود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی، دشمن‌شناسی و مقابله با نفوذ دشمنان، مهم‌ترین وظیفه آحاد مردم و مسئولان کشور است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    1 0
    موسیفی حلال دیگه چه صیقه ای هست یعنی ابزارش فرق میکند (بودجه کشوررا بااین حرفها هدر ندید)
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    0 1
    البته ما هم مشکلی نداریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس