کد خبر 973280
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
خوش خبر

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر می‌توانستیم با یک پرواز به آمریکا برویم شاید زیاد در فرودگاه معطل نمی‌شدیم.

به گزارش مشرق، امیر خوش‌خبر درخصوص انتشار اخباری مبنی بر معطلی 4 ساعته و بازجویی از کاروان ایران در فرودگاه آمریکا اظهار داشت: پرواز خیلی خوبی داشتیم، اما نحوه ورودمان به آمریکا با اتفاقاتی همراه بود؛ البته پس از آن با برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای اسکان، تغذیه و تمرین روبرو شدیم.
بیشتر بخوانید:

وی درخصوص اتفاقاتی که هنگام ورود برای تیم به آمریکا رخ داد، تصریح کرد: ما مراتب اعتراض خود را هم اعلام کردیم. من به مسئولان آمریکایی گفتم اگر قوانینی که برای تیم ایران اجرا می‌کنید برای همه اجرا شود، ما اعتراضی نداریم و به شما اجازه می‌دهیم تا به صورت کامل تیم را بررسی کنید، اما اینکه برخی قوانین فقط تیم ایران باشد جای اعتراض دارد. 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه اعتراض رسمی خود را به این موضوع اعلام کرده‌ایم، گفت: تیم ایران با سه پرواز به آمریکا رسید. پس از ورود هر گروه از بازیکنان و مربیان ایرانی چند نفر از آنها را فقط برای انجام مصاحبه انتخاب کردند و این پروسه حدود 4 ساعت طول کشید؛ البته این نکته را هم باید بگویم که اگر کاروان ایران می‌توانست با یک پرواز به آمریکا برود شاید بیشتر از دو ساعت معطل نمی‌شدیم.

خوش‌خبر خاطرنشان کرد: چون ما می‌خواستیم کل تیم با یک اتوبوس به محل اسکان برود، تیم را نگه داشتیم تا مصاحبه و بررسی‌های مسئولان فرودگاه تمام شود. حرف ما این است که شرایط برای یک تیم ورزشی که به فینال لیگ ملت‌های والیبال رسیده باید بهتر از این باشد. ما توقع برخورد بهتری از آمریکایی‌ها داشتیم، چون زمانی که آمریکایی‌ها به ایران آمدند ما بهترین شرایط را برای آنها فراهم کردیم. به هر حال فدراسیون جهانی و فدراسیون آمریکا هم از اتفاقاتی که رخ داد، شگفت زده شد.

وی درخصوص اینکه چرا کاروان ایران در 3 گروه به آمریکا رفت، تصریح کرد: شاید جالب باشد بدانید که لهستان در 5 گروه به آمریکا آمد. این شرایطی بود که فدراسیون جهانی برای تیم‌ها فراهم کرده بود. 14 بیزینس و 6 اکونومی به تیم‌ها داده می‌شد و در مجموع شرایط به نحوی شد که مجبور شدیم با این شرایط به آمریکا برویم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد سفر داوری به آمریکا، اظهار داشت: داوری به من گفته بود که سه‌شنبه پرواز دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    5 3
    خوب شما هم حماقت کردین بهترین شرایط رو براشون مهیا کردید.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
      1 6
      این چه حرفیه؟؟ میزبانی ما نشونه بافرهنگی ما بوده و میزبانی اونا هم نشونه ی بی فرهنگی و بی جنبه بودن اونا فقط قابل توجه اونایی که میگن امریکایی ها فقط با نظام مشکل دارن و نه با مردم!!!
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    1 7
    باید با تیم های آمریکایی همین معامله انجام شد تا تفهیم شوند چیزی که عوض داره گلایه نداره ! چنین برخورد هایی نتیجه جربزه نداشتن وزارت خارجه مان است /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس