کد خبر 973117
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
اللهیار صیادمنش

فنرباغچه‌ برای صیادمنش یک آپارتمان اجاره کرده با این حال طبق قواعد باشگاه او هر روز صبح مانند یک کارمند راهی تمرین می‌شود و تا عصر در باشگاه می ماند.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش، مهاجم فصل قبل استقلال این روز‌ها دوران جدیدی از فوتبالش را آغاز کرده است. او از روزی که با باشگاه فنرباغچه قرارداد بسته، طبق قوانین این باشگاه حرفه‌ای‌تر از قبل زندگی می‌کند.
مصاحبه ممنوع
او که در استقلال با محدودیت‌های خاصی برای مصاحبه با رسانه‌ها مواجه بود، در باشگاه جدیدش اصلاً حق مصاحبه کردن خارج از هماهنگی‌های مربوطه با باشگاه را ندارد. او در قراردادش زیر برگه‌ای را امضا زده که همه این محدودیت‌ها در آن لحاظ شده است.
 
زندگی کارمندی جوان ۱۸ ساله
باشگاه برای اللهیار یک آپارتمان اجاره کرده اما او هر روز صبح مانند یک کارمند راهی محل باشگاه می شود و تا عصر از آن خارج نمی‌شود. او حتی صبحانه اش را هم در باشگاه می‌خورد و وعده‌های بعدی ناهار و میان وعده‌هایش را هم مهمان فنرباغچه است.
بیشتر بخوانید:
مترجمی که کاشف اللهیار بود
پیرو انتشار خبر دلخوری از حضور بهراد لطفی در باشگاه فنرباغچه که در تصاویر حضور اللهیار در این باشگاه دیده شده با پدر اللهیار حرف زدیم. او در این ارتباط گفت: «این فرد از زمانی که اللهیار در جام جهانی نوجوانان بازی می‌کرد، او را زیر نظر داشت و همین فرد بود که می‌خواست دو سال قبل او را به گالاتاسرای ببرد که شرایط مهیا نشد و فصل پیش هم می‌خواست اللهیار را به باشاک شهیر انتقال بدهد تا در نهایت کار انتقالش به فنرباغچه از طریق او انجام شد».
صیادمنش گفت: «در واقع او کاشف اللهیار بود و در این مدت هم به عنوان مترجم همه کار‌های اللهیار را ردیف کرده است. او قبلاً از طرفداران بشیکتاش بوده ولی همراهی اللهیار هیچ ربطی به مسائل اینچنینی ندارد».
 
معلم ترکی استانبولی
باشگاه فنرباغچه با وجود تسلط نصفه و نیمه اللهیار به زبان انگلیسی برای او معلم زبان ترکی استانبولی استخدام کرده تا ظرف یکی، دو ماه قواعد مکالمه‌های عامیانه را بیاموزد.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    6 12
    باشگاه نیستش که هتل 9 ستارست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس