وام ازدواج نمایه

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد، به زوج‌هایی که تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده‌اند، با یک ضامن معتبر و سفته وام ازدواج پرداخت شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد، به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از اول فروردین ماه سال ۱۳۹۶ است و تاکنون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت نکرده‌اند، با یک ضامن  معتبر و سفته  وام ازدواج پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

فضای مجازی بانی خیری شد برای دریافت سریع وام

در این بخشنامه تاکید شده است، با توجه به ابلاغ بند ”الف“ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور به منظور حمایت از ازدواج جوانان، از محل پس‌انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی، به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از ۱۳۹۶.۱.۱ است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، با اولویت نخست و با سقف فردی ۳۰۰ میلیون ریال، با دوره بازپرداخت پنج‌ساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شود.

بر این اساس با توجه به مفاد قانون یادشده مبنی بر اخذ یک ضامن معتبر و سفته، واحدهای اجرایی ذیربط در سراسر کشور، نسبت به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مطابق قانون یادشده، اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علي اصغر سهرابفر IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    3 0
    بنام خداوند يكتا با احترام ، رياست محترم بانك مركزي احتمالا حال شما و فرزندان شما در ساير نقاط جهان خوب مي باشد فكر كن وام هم دادي اون جوان چگونه مخارج و هزينه مسكن رو فراهم كند ؟ دكتر حواصت هست زندگي مردم ايران را به لجن كشيدي؟
  • خدا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    9 0
    بیشرف های مفت خور. بانکی های بیسواد. ما شروع زندگیمون به این وام بستگی داره..شما قانون رو زیر پا میذارید و جلوی پای ما سنگ میندازید؟ لعنت به همه تون که جوونی مارو هدر دادین..ذوق زندگی رو ازمون گرفتین
  • ایت IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    0 0
    vvvv
  • علی IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
    1 0
    این فقط یه خبر...شعبات بانک ها با یک ضامن معتبر کاسب هم قبول نمی کنند..باید حتما دو تا باشه یا یه کارمند رسمی...لعنت به همشون...فقط حرف مفت می زنند...بخشنامه های خودشونم قبول ندارند عوضیا توی این اوضاع که امار ازدواج اینقدر اومده پایین...به جای اینکه حمایت کنند فقط سنگ اندازی می کنند...حالا طرف میاد وام میلیاردی می گیره یک ریالشم پس نمیده به ما مردم که می رسند قانون را مو به مو میخاند اجرا کنند
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    1 0
    دروغه.من رفتم پرسیدم.میگه با یه ضامن در صورتی امکان پذیره که حقوق ضامن ۹ میلیون باشه.دروغ.دروغ.دروغ...
  • علیرضا محمدی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    0 0
    اصلا نظارت بر بانگها وجود ندارد برای وام ازدواج اینقدر اذیت کردن که منصرف شدم میگ بانک مرکزی اعلام کرده یک ضامن میگن بانک مرکزی برای خودش اعلام کرده زنگ میزنی بازرسی اعلام میکنی اونور خط یه خانمی میگه به ما ارتباطی نداره ما ابلاغ کردیم میبنی اذیت میشی وام نگیر این جواب ماست فقط شعار میدید کی به مشکلات مردم رسیدگی میکنه اول مشکل بین خودتون را حل کنید بع ابلاغیه بزنید
  • ایرج رحمی IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    2 0
    آیا یک نفر ضامن چک دار معتبر و سفته کافی است برای دریافت وام؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس