کد خبر 972689
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
محمد نادری

مدیران باشگاه تلاش زیادی داشتند تا برای فصل نوزدهم، نادری را به صورت قطعی در اختیار بگیرند اما دو مشکل بزرگ بر سر راه‌شان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، محمد نادری در نیم‌فصل دوم از لیگ هجدهم به جمع سرخپوشان اضافه شد و انصافاً عملکرد بسیار خوبی داشت تا حدی که توانست اعتماد برانکو را جلب کرده و در سمت چپ خط دفاع به میدان برود. این بازیکن جوان برای دو فصل دیگر با باشگاه کورتریک بلژیک قرارداد دارد و در فصل قبل نیز، نامش به عنوان یار قرضی به لیست قرمزپوشان افزوده شد.

مدیران باشگاه تلاش زیادی داشتند تا برای فصل نوزدهم، این بازیکن را به صورت قطعی در اختیار بگیرند، اما دو مشکل بزرگ بر سر راه‌شان قرار گرفت؛ اول اینکه باشگاه کورتریک برای دادن رضایتنامه به نادری، خواستار رقمی در حدود ۲۰۰ هزار دلار شد و همچنین مدیران باشگاه نتوانستند بدون واسطه با نادری مذاکره کرده و کار را جلو ببرند. گویا مدیربرنامه‌های این بازیکن تمام راه‌ها را مسدود کرده تا خودش به فعالیت بپردازد و پروژه ادامه فعالیت نادری در پرسپولیس را پیش ببرد. البته پرسپولیسی‌ها حس خوبی از این اتفاق ندارند و اعتقادشان این است که، چون مربی معرفی شده توسط این ایجنت، مورد قبول باشگاه نبود، او نیز در اخذ رضایتنامه نادری از کورتریک بلژیک مسائل دیگری را در مذاکراتش وارد کند!

بیشتر بخوانید:

موقعیت متزلزل چند پرسپولیسی

در این ارتباط یکی از افراد تصمیم‌ساز در باشگاه به ما گفت: «در شرایط فعلی یک راهکار برای ما باقی‌مانده که بتوانیم نادری را حفظ کنیم؛ به باشگاه کورتریک گفته شد که پرسپولیس توانایی پرداخت رقم درخواستی برای رضایتنامه قطعی و دائمی را ندارد ولی می‌توانیم مدت زمان حضور نادری به عنوان یار قرضی در پرسپولیس را تا پایان فصل نوزدهم تمدید کنیم. بابت همین موضوع نیز به زودی پولی به حساب کورتریک واریز می‌کنیم تا خیال همه راحت شود.»

این در حالی است که باشگاه می‌توانست با ادامه دادن مذاکرات و حتی فرستادن نماینده به بلژیک، باشگاه کورتریک را برای تخفیف بیشتر راضی کند و رضایتنامه قطعی این بازیکن را در اختیار بگیرد. پس از آن، با نادری قرارداد بلند مدت (مثلاً ۳ ساله) امضا کند و در لیگ بعدی، او را به عنوان یک بازیکن مستعد به تیم‌های خارجی بفروشد تا هم به سود برسد و هم پولی که بابت رضایتنامه نادری از جیب پرسپولیس رفته بود، به حساب باشگاه برگردد. به هر حال کار تمام است و نادری در فصل آینده نیز به عنوان یار «قرضی» در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس