کد خبر 972563
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
image-20190706105405-1.png

مصرف مرتب ژل رویال در دراز مدت، دارای اثرات مثبتی بر تنظیم تعادل هورمون ها می باشد و درمان ناباروری دارد. ژل رویال، در بهبود مشکلات ناباروری ناشی از عدم تعادل هورمون ها موثر عمل می کند.

در سال 2007 مطالعه ای در کشور ژاپن صورت گرفت؛ که نتایج آن در مجله ی Evid Based Complement Alternat Med به چاپ رسید. این مطالعه بیانگر آن بود که ژل رویال دارای خواصی مشابه هورمون استروژن می باشد. استروژن دارای نقشی موثر در استحکام استخوان ها، بیان ژن ها و قاعدگی منظم می باشد. نتایج این مطالعه بیانگر آن بودند که مصرف ژل رویال در تقویت ماهیچه های رحمی نقش دارد.

مطالعه ای دیگر نیز در کشور ایران صورت گرفت؛ نتایج آن بیانگر آن بود که ژل رویال در رشد و تکامل فولیکول ها در تخمدان و افزایش میزان هورمون های تخمدان و در نتیجه افزایش باروری نقش دارد. سی و دو رت ماده در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند؛ سه گروه کنترل شده، هر یک به ترتیب 100، 200 و 400 میلی گرم ژل رویال به ازای هر کیلوگرم وزن بدن را در طی 14 روز دریافت کردند. رت های مصرف کننده ی ژل رویال با افزایش قطر رحم و تخمدان ها، افزایش میزان استرژون و فولیکول های بالغ مواجه شدند. سطوح سرمی آنتی اکسیدان و نیتریک اسید نیز در رت های مصرف کننده ی ژل رویال به ترتیب افزایش و کاهش یافت.

ژل رویال چیست

دیگر خواص درمانی  هانی ژل رویال

لیفتراک

** این محتوا صرفا تبلیغاتی است **

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس