عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده و خرید کالاهای تولید داخل، گفت: از یک سو رهبری بر استفاده از محصولات داخلی تاکید دارند و از طرفی دیگرصدا و سیمایی که باید تابع نظرات ایشان باشد مردم را به استفاده از کالای مصرفی خارجی سوق می‌دهد.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، محمدرضا خباز با اشاره به تبلیغات ضد ایرانی یک شرکت خارجی در رسانه‌های صهیونیستی، تصریح کرد: استکبار خبری همیشه درپی لطمه زدن به اعتقادات فرهنگی مردم کشورمان بوده و در این راستا اقداماتی را در دستور کار قرار داده و برای رسیدن به اهداف ضد ایرانی خود با نشر اکاذیب سعی در ضربه زدن به باورها و اعتقادات مردم کشورمان داشته و دارند.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد و برداسکن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صدا و سیما باید بر تبلیغ کالاهای خارجی نظارت بیشتری داشته باشد تا آنها از فرصت به وجود آمده در رسانه ملی سوء استفاده نکنند.

وی افزود: در عین حال مجلس شورای اسلامی با اقداماتی که با قصد تخریب و  توهین به ایرانیان در سرتا سر جهان انجام می‌شود، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت زیرا نمایندگان ملت و کسانی که از سوی ملت در مکتب قانون گذاری کشور مسئولیت پذیرفته‌اند، نمی‌توانند در برابر توهین به اعتقادات مردم کشورمان تنها تماشاچی باشند.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس بیان کرد: سازمانی که به عنوان صدا وسیمای یک کشور اسلامی و دانشگاه ملی و همگانی مطرح است نباید اجازه دهد تا شرکت‌های مخدوش، پرابهام، غیر مطمئن و غیر متعهد در کنار استفاده از فرصت‌های موجود در این سازمان، در رسانه‌های سایر کشورها دست به تبلیغات ضد ایرانی بزند.

خباز گفت: اینگونه شرکت‌ها نباید اجازه فعالیت و حضور در تبلغیات  صداو سیمای جمهوری اسلامی را داشته باشند و به همین دلیل از این سازمان انتظار می‌رود به وظیفه دینی و ملی خود عمل کند.

نماینده مردم در مجلس با تاکید براینکه باید صداوسیما از برندهای داخلی حمایت کند، بیان کرد: سازمان یک دستگاه دولتی محسوب نمی‌شود و رئیس آن نهاد مستقیما توسط مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود و به همین دلیل از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

‌ وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده و خرید کالاهای تولید داخل، یادآور شد: از یک سو رهبری بر استفاده از محصولات داخلی تاکید دارند و از طرفی دیگرصدا سیمایی که باید تابع نظرات ایشان باشد مردم را به استفاده از کالای مصرفی خارجی سوق می‌دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: عملکرد سازمان صدا و سیما با اهداف مد نظر رهبری که مخالف مصرف‌گرایی هستند، مغایرت دارد و به جاست که این سازمان اقداماتی را در این راستا در دستور کار خود قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس