خبرخوش حاجی بابایی درباره افزایش حقوق کارمندان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت تاکنون مصوبه مجلس برای تخصیص ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی جهت تأمین کالاهای اساسی را اجرا نکرده است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی، با اشاره به تخطی دولت در اجرای مصوبه مجلس برای تخصیص ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تأمین کالاهای اساسی، گفت: متأسفانه دولت تاکنون این مصوبه مجلس را اجرا نکرده است.

وی متذکر شد: این مشکل از آنجایی شکل گرفت که مجلس در زمان تصویب این مصوبه همه اختیارات را به دولت داد و به طور دقیق مشخص نکرد که جامعه هدف این ۱۴ میلیارد دلار چه کسانی هستند، چگونه این پول باید هزینه شود و کالاهای اساسی دقیقاً مشمول چه کالاهایی است؟

بیشتر بخوانید:

دلار ۴۲۰۰ تومانی تصمیم چه کسی بود؟

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: مشکل از خود ماست که در زمان تصویب لایحه بودجه به این مسئله بسیار مهم، توجه کافی نکردیم و همه موارد را در اختیار دولت قرار دادیم و الان دولت است که درباره صفر تا صد این مصوبه تصمیم‌گیری می‌کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه ۴ ماه از سال گذشته اما دولت اقدامی برای اجرایی کردن این مصوبه مجلس نداشته است، تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه تاکنون جلساتی را برای تعیین تکلیف این موضوع با دولتی‌ها به ویژه مسئولان سازمان برنامه و بودجه برگزار کرده است و این جلسات تا روشن شدن کامل شیوه تخصیص ارز دولتی به کالاهای اساسی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مجلس ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی را با هدف تأمین کالاهای اساسی مردم در بودجه به تصویب رساند، گفت: ما در مجلس مجدداً این موضوع را بررسی می‌کنیم چرا که این بودجه باید فقط صرف معیشت مردم شود و بدون هیچ سوءاستفاده‌ای در اختیار آنان قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    2 0
    هر وقت تکلیف کرسنت روشن شد تکلیف این هم روشن میشه
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    0 0
    غر نزن، سازکاری که جلوی سوءاستفاده احتمالی رو بگیره هنوز فراهم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس