حناچی نمایه

شهردار تهران با اشاره به اینکه تا شنبه برای ثبت نام در انتخابات شورایاری‌ها فرصت باقی مانده است گفت: تاکنون بالای هفت هزار نفر در 350 محله ثبت نام کرده اند و ایده آل ما رسیدن به بالای 10 هزار نفر است.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم روز دختر در جمع خبرنگاران درباره بازدیدش از ستاد انتخابات شورایاری های کشور گفت: تا شنبه برای ثبت نام در انتخابات شورایاری‌ها فرصت باقی مانده است.

وی گفت: بیش از ۲۰ درصد کاندیداها زنان هستند که این آمار در دوره قبل در کل 12 درصد بود اما امید است این آمار تا پایان مهلت ثبت نام که شنبه است افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

اهداف اصلاح طلبان از برگزاری انتخابات شورایاری‌ها چیست؟

انتخابات شورایاری‌های پایتخت الکترونیکی برگزار می‌شود

شهردار تهران درخصوص اینکه اخیرا در شهر تهران پدیده تکدی گری افزایش یافته است شهرداری تهران برای مقابله با آن چه اقدامی در دست دارد گفت:با همکاری استانداری، وزارت کشور و سازمان بهزیستی حل این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته باید به این نکته توجه داشت که راه  حل این پدیده برخورد پلیسی نیست بلکه توانمندسازی، آموزش و استفاده از سازمان های مردم نهاد می تواند این مشکل را حل کند. درباره شبکه های مافیایی هم باید با کمک سیستم های امنیتی مساله را حل کنیم.

 حناچی درباره وضعیت اتوبوس های تهران با توجه به فصل گرما هم گفت: ما هم مثل مردم شهر تهران و کسانی که از اتوبوس استفاده می‌کنند این را می‌دانیم که وضعیت اتوبوس ها خوب نیست با این که تهران شش هزار اتوبوس دارد اما تقریبا نیمی از اینها به دلیل مشکلات فنی از دور فعالیت خارج شده اند.

شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید برخی می گویند استفاده از دوچرخه در حمل و نقل عمومی کاری فانتزی است و تاثیری در موضوعات مرتبط با ترافیک و آلودگی هوا ندارد گفت: حتی اگر فانتزی هم باشد باید بپذیریم که این یک فانتزی مثبت است و قطعا به اندازه خود در حمل و نقل عمومی تاثیرگذار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس