کد خبر 972024
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
عکس/ تمرین استقلال در حضور 2 هزار نفری هواداران

سرمربی جدید استقلال از مسئولان این باشگاه درخواست تدارک دیدن چند بازی دوستانه را داشته است.

به گزارش مشرق، در راستای آماده‌سازی تیم استقلال آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال درخواست کرده در روز‌های آتی باید برای این تیم دیدار‌های تدارکاتی ضعیف، متوسط و البته جدی را تدارک دیده و در دستور برنامه تمرینی این تیم قرار دهد.

او که مربی‌ای از ایتالیا با سبک فوتبال محکم است، در مدت زمانی که تمرینات تیم جدیدش را در دست گرفته، بیش از هر چیز روی برنامه‌های بدنسازی تأکید داشته و درخواست کرده بازیکنان با توانایی بالا و البته استراحت لازم در اوقات خارج از تمرین، تلاش کنند از پس تمرینات سخت و سنگین روز‌های بدنسازی برآیند.

در همین راستا این تیم اولین بازی تدارکاتی اش را روز یک‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه تهرانسر مقابل امید‌های خودش برگزار کرد و با نتیجه ۵ بر صفر هم برنده شد. استراماچونی برای شناخت هرچه بیشتر از بازیکنانش حتی درخواست کرده پیش از ترک تهران برای برپایی اردوی تدارکاتی امروز هم یک دیدار تدارکاتی دیگر حتی شده با همان تیم امید‌ها برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

تغییرات 100 درصدی سرمربیان خارجی لیگ

در همین راستا از نزدیکان به تیم استقلال شنیدیم مدیران باشگاه از تهران و در تماس با مسئولان کمپ فنرباغچه در ترکیه آمار دقیقی از تیم‌هایی که در این مدت در همان کمپ در نزدیکی شهر استانبول اردو برپا کرده و یا همزمان با استقلال به ترکیه می‌رسند، در اختیارشان قرار بدهند.

به یاد داریم در سال‌های گذشته نیز تیم استقلال در اردو‌های تدارکاتی اش در ارمنستان، ترکیه، دبی و یا شهر‌های دیگر کشور‌های اطراف، دیدار‌های تدارکاتی زیادی با تیم‌های مختلف باشگاه‌های اروپایی، آفریقایی و حتی برزیلی برگزار کرده است. نکته مهم در این بین روابط خوبی است که پس از انتقال اللهیار صیادمنش میان باشگاه استقلال با مدیران باشگاه فنرباغچه به وجود آمده است.

در این ارتباط مطلع شدیم این پیشنهاد از سوی باشگاه استقلال به مدیران باشگاه فنرباغچه داده شده تا در صورت امکان در همین مدت (که استقلال در کمپ فنرباغچه اردو می‌زند) یک دیدار تدارکاتی با تیم اصلی فنرباغچه برگزار کند. تیمی که فصل قبل در مسابقات ۱۹-۲۰۱۸ با ۴۶ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی به کار خود پایان داد. تیمی با فوتبال محکم و منسجم که قطعاً مورد خواست استراماچونی نیز قرار خواهد گرفت. البته مدیران باشگاه فنرباغچه شرکت در این دیدار تدارکاتی را منوط به تأیید «ارسون یانال» ۵۷ ساله سرمربی ترکیه‌ای این تیم کرده‌اند. با توجه به اینکه تمرینات تیم فنرباغچه تازه چند روز است استارت خورده، شاید این موضوع مورد موافقت «یانال» قرار نگیرد ولی از ترکیه خبردار شدیم صیادمنش هم در صحبتی که با هم‌تیمی‌هایش داشته، درباره تیم استقلال نکاتی را منتقل کرده که آن‌ها نیز دوست دارند با استقلال مصاف بدهند.

با این وجود برگزاری این دیدار هنوز قطعی نیست و حتی ممکن است استقلال در نهایت با تیم دوم فنرباغچه بازی کند تا یک دیدار خوب تدارکاتی را در این راستا برگزار کرده باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس