انتخابات فدراسیون کشتی

بعد از حدود ۶۶ روز حالا وزارت ورزش اعلام کرده روز ۲۶ تیر جاری، انتخابات فدراسیون کشتی با حضور همه نفرات ثبت‌نام کننده برگزار می‌شود!

به گزارش مشرق، بعد از حدود ۸ ماه بلاتکلیفی و سردرگمی ورزش اول کشور، وزارت ورزش زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی را اعلام کرد. بر این اساس مجمع عمومی و انتخابات کشتی ۲۶ تیرماه جاری با شرکت همه ثبت‌نام کنندگان (اعم از آن‌هایی که صلاحیت مدیریتی آن‌ها احراز نشده بود، به‌همراه آن‌هایی که بیش از ۲ ماه فقط برای اعلام صلاحیت یا عدم صلاحیت‌شان تردید داشتند!) برگزار می‌شود. تأخیر و تعلل در اعلام نظر مسئولان ذی‌ربط برای تأیید یا رد صلاحیت کاندیداها، بیش از همه کادر فنی تیم‌های ملی، ملی‌پوشان و اردونشینان را آزار داده و نگران کرده بود.

بیشتر بخوانید:

برای رفع بلا از فدراسیون کشتی دست به دعا شویم!

هرچه جامعه کشتی اصرار داشت از دست دادن فرصت‌های باقی‌مانده تا شروع مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک، قطعاً و بدون تردید در نتایج ملی‌پوشان اعزامی کشورمان تأثیرگذار خواهد بود، اما گویا عده‌ای فقط وظیفه داشتند، بیش از همیشه بر نگرانی و اضطراب جامعه کشتی بیفزایند!
با اعلام آغاز ثبت‌نام، گروهی از بزرگان، نامداران و افتخارآفرینان به‌همراه تعدادی از علاقه‌مندان کشتی ثبت‌نام کردند تا تنور رقابت با حضور ۲۱ مدعی داغ شود. روز ۲۶ فروردین، وزارت ورزش اعلام کرد در جلسه بررسی، صلاحیت مدیریتی ۱۰ نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی تأیید نشده و در مورد تأیید نهایی ۱۱ کاندیدای باقی‌مانده نیز مسئولان ذی‌ربط اعلام نظر می‌کنند. بعد از حدود ۶۶ روز حالا وزارت ورزش اعلام کرده روز ۲۶ تیر جاری، انتخابات فدراسیون کشتی با حضور همه نفرات ثبت‌نام کننده برگزار می‌شود!
نگارنده امیدوار است در دستگاه عریض و طویل وزارت ورزش، حداقل یک نفر پاسخ دهد دلیلِ این همه تأخیر و تعلل و شک و تردید برای چه بود؟! با کدام دلیل و منطق ۱۰ کاندیدا را فاقد صلاحیت مدیریتی اعلام کرده، حالا همان نفرات را واجد صلاحیت مدیریتی می‌دانید؟! یعنی همه مشکلات طی همین ۶۶ روز بلاتکلیفی حل شد؟!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس