امیر صباحی فرد

فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی فرهنگ الهی ایثار و شهادت، ولایتمداری وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

به گزارش مشرق،امیر «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در همایش تبیین گام دوم انقلاب که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به حمله ناجوانمردانه آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در دوازدهم تیر ۱۳۶۷ اظهار داشت: این روز در واقع افشاگر حقوق بشر آمریکایی است که بدین واسطه ملت‌های مظلوم دنیا را تحت سلطه خود درآورده است.

وی با اشاره به حضور آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا گفت: دشمنان ما در منطقه بدانند که دیگر توان رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارند؛ زیرا نیروهای مسلح ما به غیر از برخورداری از سلاح‌های پدافندی قدرتمند، امروز از سلاح‌های سری منحصربه‌فردی نیز برخوردارند.

بیشتر بخوانید:

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: از قابلیت‌های فضایی برای مقابله با دشمن استفاده می‌کنیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: سلاح مؤثر و اصلی ما که کشور را تا این لحظه در برابر دشمنان نفوذناپذیر کرده است، فرهنگ ولایتمداری، ایثار و شهادت، یکپارچگی ملت و برخورداری از فرماندهی شجاع و فقیه عادل است.

امیر صباحی‌فرد افزود: دشمن جنایتکار امروز با حضور نظامی خود در منطقه و رجزخوانی به خیال خود می‌خواهد ملت با بصیرت ما را اغوا کند؛ اما قطعا این اقدامات همچون گذشته به جایی نخواهد رسید.

وی با غیر قابل اعتماد خواندن آمریکا گفت: مقامات آمریکایی از یک طرف بر طبل جنگ می‌کوبند، از یک سو پیشنهاد مذاکره می‌دهند و از سوی دیگر تحریم‌ها را افزایش می‌دهند که این‌ها همه بیانگر این است که دشمنان ما قابل اعتماد نیستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: امروز اگر نیروهای نظامی آمریکا در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز مستقر شده‌اند و به سمت ما نمی‌آیند، به دلیل قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است.

امیر صباحی‌فرد تأکید کرد: اگر دشمن ما به این باور نرسیده بود که در صورت جنگ نظامی با ایران، هزینه نظامی زیادی را متحمل می‌شود، قطعاً اقدام نظامی انجام می‌داد؛ اما آن‌ها می‌دانند که در این حوزه، اولین اشتباه آن‌ها آخرین اشتباهشان خواهد بود.

وی با اشاره به محور همایش «تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» گفت: این بیانیه از سوی رهبری صالح، آگاه، مقتدر و اندیشمند صادر شده و از این‌رو قابل تأمل، ارزشمند و ترسیم‌کننده آینده‌ای درخشان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را بسیار مهم و راهبردی دانست و افزود: این بیانیه به دلیل اینکه مخاطب آن جوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند، بسیار مهم و راهبردی است. نیروی پدافند هوایی ارتش نیز با بیش از ۹۰ درصد کارکنان جوان در میان نیرهای مسلح کشور، دارای جوان‌ترین نیرو است.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: پدافند هوایی در ۱۰ سالی که از تشکیل آن می‌گذرد، دستاوردهای بسیاری داشته و می‌تواند با بهره‌گیری از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و بکارگیری ظرفیت جوانان متخصص و متعهد، توان خود در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به اثبات برساند و نقشه‌های آن‌ها را با شکست مواجه کند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • US ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    27 8
    فوق العاده و عالیست. . در کنارش چند دونه هسته ای تو ویترین و دکوراسیون داشته باشید .. فقط برای اینکه خیال دشمنان راحت بشه ، هر شب خواب بد نبینند و صبح که بیدار شدند بیانیه صادر نکنند ،.آخه اینان کار دیگر هم دارند. . گناه دارن ....
    • حمزه IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
      3 1
      سلاح ما ایمان هست نه بمب هسته‌ای.مطمئن باش سلاح ایمان قوی ترین سلاح هست.
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    39 6
    درود به شرفت امیر
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    5 15
    البته هر جا سخن از سلاح سری به میان میاد منظور اینه که یه سری تحقیقات روی سلاح های جدید داریم می کنیم.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    19 7
    درود برشما امیر سرافراز
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    20 7
    ایول سردار
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    2 13
    سه کشور باید حمله پیش دستانه به آمریکای متجاوز بکنند وگرنه باید منتظر عواقب بدتر واسه کشورشون باشند. بیخود هم منتظر خدا نباشید. خدا میترسه هزینه کنه. خدا یه کنار نشسته داره نگاه میکنه. روسیه، کره شمالی و ایران دلیل حرفم: چون هر سه کشور باید وضعیت الانشون رو با 5، 6 سال گذشته مقایسه کنن.
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
      15 2
      چه نظر مضحکی . بهنره نقطه کوچک ابی رنگ در فضا رو که سفینه وویجر گرفنه ببینی و منوجه بشی بشر چقدر حقیره خداوند بسییار بزرگ و مهربان هسنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس