کد خبر 971528
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
گابریل کالدرون

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم با سرمربی جدید آرژانتینی‌اش به موفقیت دست یابد.

به گزارش مشرق، محمدرضا زادمهر درباره انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس, اظهار داشت: پیش از هر چیز باید بگوییم که کالدرون به جای برانکو به پرسپولیس آمده و همین موضوع کارش را بسیار سخت می‌کند و هواداران باید از این مربی حمایت کنند. این مربی تجربه کار کردن در فوتبال آسیا را دارد و منطقه را به خوبی می‌شناسد, همچنین او بازیکن بزرگی بوده و در تیم ملی آرژانتین کنار مارادونا بازی کرده است.

وی ادامه داد: این مربی، فوتبال حرفه‌ای را خیلی خوب بلد است و البته در تعویض‌های جریان بازی نیز مهارت خاصی دارد و خوب کار می‌کند. فکر می‌کنم با کمک کریم باقری، کالدرون بتواند در لیگ و حتی لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. امیدوارم یکی, دو مربی ایرانی دیگر به کادر فنی اضافه شوند تا به طی شدن روند مثبت پرسپولیس کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

شرط ثبت قرارداد کالدرون و استراماچونی با پرسپولیس و استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نتایج خوبی که برانکو ایوانکوویچ در سال‌های اخیر با این تیم گرفته است, عنوان کرد: این موضوع احساس مسئولیت کالدرون را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود او مجبور باشد برای تکرار افتخارات بیشتر کار کند. هواداران از پرسپولیس توقع بسیار بالایی دارند و همین مسئله کار سرمربی جدید را بسیار سخت می‌کند. هواداران باید از اینجا به بعد برای ادامه یافتن موفقیت‌ها به تیم انرژی بدهند.

زادمهر درباره اینکه کالدورن در نخستین اظهاراتش از کسب چهارمین قهرمانی با پرسپولیس گفته است, یادآور شد: این حرف دو پیامد خواهد داشت که یکی بالا رفتن احساس مسئولیت کادر فنی و دیگری بالا رفتن انتظارات هواداران است. کالدرون برای تکرار قهرمانی کار سختی دارد و امیدوارم حضورش در پرسپولیس برد - برد باشد. شخصیت برانکو به نحوی بود که همه او را دوست داشتند و هیچ‌کس نمی‌خواست او از تیم جدا شود, همه این مسائل باعث شده الان فضای کار کردن برای کالدرون هم سخت شود و امیدوارم این مربی از پس این کار بربیاید.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از انتخاب سرمربی, باشگاه باید روی تیم‌های امید و پایه خود سرمایه‌گذاری را شروع کند. الان در پرسپولیس روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کمی می‌شود اما ما باید بتوانیم از تشکیلات خودمان بازیکن به تیم بزرگسالان اضافه کنیم یا با فروختن بازیکنان جوان بتوانیم هزینه‌های باشگاه را بپردازیم. پرسپولیس باید بازیکنانی تربیت کند که وقتی به آسیا می‌رود, سطح نفراتش از ایران بالاتر باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: کالدرون باید روی تیم‌های پایه نیز نظارت داشته باشد. نباید اجازه دهیم کالدرون حتی یک دقیقه هم بیکار بماند و وقت اضافه داشته باشد. او باید در تیم‌‌های پایه کار و برنامه‌های آنها را طراحی کند. باید از حضور این مربی در همه امور فنی باشگاه استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس