کد خبر 970744
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
محمد موسوی

مدافع روی تور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تمام ۶ تیم راه یافته به مرحله نهایی عالی هستند اما ما به دنبال کسب مدال هستیم.

به گزارش مشرق، سید محمد موسوی، ملی پوش والیبال کشورمان درباره بردهای متوالی و موفقیت‌های اخیرشان در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در مصاحبه با سایت جهانی والیبال گفت: بله. ما شروع خوب در این مسابقات را انتظار داشتیم چون خیلی خوب برای این مسابقات آماده شده بودیم. بدون مصدومی وارد این بازی‌ها شدیم. در دو سال گذشته به خاطر مصدومیت بازیکنان کلیدی‌مان در این مسابقات نتوانسته بودیم نتایج خوبی را کسب کنیم. اما در این فصل تمام بازیکنان از باتجربه‌ها و جوانان خیلی خوب آماده بودند به همین خاطر بازی‌های وصف ناپذیری را از خودمان به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید:

۲ غایب بزرگ تیم ملی والیبال

وی افزود: نمی‌توانستیم بگوییم که پیش از این مسابقات می‌دانستیم که در رده اول یا دوم این مسابقات قرار می‌گیریم اما این را مطمئن بودیم که می‌توانیم جزو ۶ تیم صعود کننده باشیم. بازیکنان باتجربه ما مثل سعید معروف و امیر غفور در وضعیت خوبی به سر می‌برند. برخی از بازیکنان جوان نیز به ما اضافه شدند و ما را در این مسابقات کمک کردند. تمام این اتفاقات باعث شده تا نتایجی که امسال کسب کردیم بهتر از سال گذشته باشد.

سید امیدوار است که در جمع ۶ تیم نهایی شیکاگو مدال کسب کنند. او در این زمینه گفت: تمام ۶ تیم راه یافته به مرحله نهایی عالی هستند اما ما به دنبال کسب مدال هستیم. تمام بازی‌ها برای ما مهم است. می‌دانیم که بازی‌های سختی را پیش رو داریم چون همه ما بعد از این همه بازی خسته هستیم اما زمانی برای استراحت داریم و بعد از این ریکاوری به شیکاگو می‌رویم تا بهترین بازی‌های خودمان را به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

موسوی درباره پیشرفت والیبال ایران در یک دهه گذشته گفت: فدراسیون ما در این یک دهه تلاش زیادی کرد و بازیکنان جوان زیادی به تیم آورد. البته مربیان خوبی را نیز در تمرینات انتخاب کرد. وقتی شما تعداد بازیکنان جوان در تیم ملی را افزایش می‌دهید گام به گام پیشرفت می‌کنید. برخی از بهترین مربیان دنبال به ایران آمدند تا به ما آموزش دهند که چگونه به پیروزی برسیم. ۱۰ سال پیش هم به پیروزی‌های خوبی می‌رسیدیم اما شناخت و اعتماد به نفس لازم در لحظات حساس بازی‌ها نداشتیم. ما می‌توانستیم جزو ۱۰ تیم برتر باشیم اما نیاز به مربیانی داشتیم که به ما اعتماد به نفس بدهند تا این نتایج را کسب کنیم.

دفاع روی تور تیم ملی کشورمان درباره هواداران ایرانی گفت: هواداران در ایران شماره یک دنیا هستند. من در تمام نقاط دنیا بازی کردم اما هیچ جایی مثل هواداران ایرانی نبود و آنها بهترین هستند. در ایران مردم بسیاری والیبال را دنبال می‌کنند. وقتی ما بازی داریم نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار از تلویزیون بازی ما را تماشا می‌کنند. ما به خاطر این همه اهمیت، خوش شانس هستیم و از اینجا از حمایت‌های هواداران تقدیر و تشکر می‌کنم. در این چند سال گذشته ما در خانه بودیم یا تمرینات چون نمی‌توانیم از خانه به راحتی خارج شویم. چون هواداران وقتی شما را در خیابان می‌بینند می‌خواهند با تو عکس بگیرند و بقیه مسائل. من از ۵ سال گذشته صفحه اجتماعی دارم در ابتدای آراء مردم را می‌خواندم و پاسخ می‌دادم. اما اکنون من فقط اینستاگرام دارم و از آن لذت می برم البته تمرکز زیادی روی آن ندارم.

موسوی در پایان با تواضع با وجود عملکرد خوبش، خودش را در تیم منتخب این مسابقات نگذاشت و گفت: این واقعاً سخت است. بازیکنان خوب زیادی هستند و اگر کل دنیا را درنظر نگیریم در ایران بازیکنان خوب بسیاری وجود دارد. به نظرم سعید معروف، سیمون، لیسیناس، لوکارلی، جوانتورنا، میخائیلوف و وربوف می‌توانند کاندیدای بهترین‌ها باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    2 0
    برو بابا دلت خوشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس