کد خبر 970612
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
کاهش عجیب دستمزد گزینه‌های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس برای فصل بعد، در چه پست‌هایی کمبود بازیکن دارد؟

به گزارش مشرق، همزمان که مدیران پرسپولیس با گزینه‌های نیمکت تیم مذاکره می‌کنند، روزهای حساسی در تهران سپری می‌شوند. مهمترین روزهای نقل و انتقالات، که تاثیر مهمی روی سرنوشت فصل آینده تیم‌ها دارد. پرسپولیس فعلاً با خرید احمدزاده و احتمال جدایی علیپور و بیرانوند و بودیمیر، یکی از ناکام‌های نقل و انتقالات است. بخشی از این موضوع، به جدایی بد موقع برانکو برمی‌گردد و بخشی هم، دست پاچگی باشگاه برای انتخاب مربی جدید که باعث شد فرصت مذاکره با ستاره‌های بدون قرارداد لیگ برتر را از دست بدهند. تا اینجا پرسپولیس فصل بعد در دو پست وضعیت خوبی دارد و در دو پست دیگر، اوضاع کاملاً بحرانی است.

دروازه بدون حصار

علیرضا بیرانوند قصد جدایی از پرسپولیس دارد و باشگاه، برای جانشینی او با هیچ بازیکنی مذاکره جدی نکرده است. رشید مظاهری، جدی‌ترین گزینه آن‌ها به تراکتورسازی رفت و معدود دروازه‌بان‌های سرشناس باقی مانده در لیگ برتر هم در حال تمدید قرارداد یا انتخاب باشگاه تازه‌شان هستند. با این شرایط، پرسپولیسی‌ها برای حفظ دروازه تیم‌شان بدون بیرانوند با یک دردسر جدی روبرو هستند. دردسری که فعلاً هیچ برنامه‌ای برای حل کردنش ندارند. به این مشکلات، می‌توان احتمال جدایی رادوشوویچ دروازه‌بان دوم تیم را هم اضافه کرد.

دیوار مطمئن

در خط دفاع، محمدحسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس لینک شده اما حتی بدون او هم پرسپولیسی‌ها مشکلی برای شروع فصل ندارند. با بازگشت ماهینی و انصاری، آن‌ها صاحب ۷ مدافع برای فصل بعد هستند. شیری و ماهینی در سمت راست، سیدجلال و شجاع در پست مدافع میانی و انصاری، نادری و مصلح در سمت چپ حضور دارند. در پست مدافع میانی در صورت مصدومیت یا محرومیت شجاع و سیدجلال، هم ماهینی و هم انصاری می‌توانند جای‌شان را پر کنند. با این شرایط، باشگاه دغدغه‌ای در این پست نخواهد داشت. مگر اینکه با جذب رضاییان، بخواهد کیفیت هجومی سمت راستش را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید:

پرتماشاگرین تیم لیگ هجدهم کدام تیم بود؟

 

معمای بشار

اواخر فصل پیش که مهاجمان پرسپولیس کم فروغ بودند، هافبک‌های تیم نقش مهمی در موفقیت تیم و سومین قهرمانی پیاپی داشتند. با بودن احمد نورالله‌ی و کمال کامیابی‌نیا پرسپولیس احتمالاً سراغ خرید هافبک دفاعی جدید نمی‌رود. در پست هافبک کناری مهدی ترابی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی حضور دارند و فرشاد احمدزاده هم به این لیست اضافه شده است. احمد نورالله‌ی هم فصل پیش بازی‌های زیادی را در این بخش زمین به میدان رفت. اگر وحید امیری برنگردد، بعید است آن‌ها سراغ خرید بزرگی برای این پست بروند. پست هافبک تهاجمی تیم اما در صورت جدایی بشار، نیاز به تقویت زیادی دارد. سروش رفیعی، از روزهای اوجش فاصله گرفته و برانکو، به رسن اعتقاد بیشتری داشت. پرسپولیسی‌ها یا باید رسن را نگه دارند، یا یک طراح جدید برای تیم‌شان بخرند.

اسلحه خالی

هر چقدر اوضاع در خط دفاع خوب و در خط هافبک تحت کنترل است، پرسپولیس بحرانی جدی در خط حمله دارد. علی علیپور که فصل پیش از روزهای اوجش فاصله گرفته بود، نزدیک درب خروجی باشگاه قرار دارد و می‌خواهد لژیونر شود. بودیمیر هم بعد از نیم فصل نه چندان موفق، شانس چندانی برای ماندن در پرسپولیس ندارد. شریفی و اسدی، دو مهاجم دیگر پرسپولیس فصل پیش در حد ذخیره‌های کم تاثیر ظاهر شدند و مهدی طارمی، مهمترین هدف باشگاه قصد سفر به اروپا را دارد. با این شرایط، پرسپولیس باید دو مهاجم تراز اول بخرد. دو مهاجمی که خاطره زوج طارمی علیپور یا طارمی امیری را برای‌شان تکرار کنند. فعلاً تنها قدمی که آن‌ها برای رسیدن به این هدف برداشته‌اند، اضافه شدن کی‌روش به لیست خریدشان بوده است. با توجه به حضور مدیران باشگاه خارج از ایران، معلوم نیست تا زمان برگشتن‌شان چه گزینه‌هایی برای‌شان باقی مانده باشد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس