کد خبر 970522
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
ذوب آهن

باشگاه ذوب آهن به فدراسیون فوتبال برای «ورود مستقیم» به پرونده سه بازیکن سرباز این تیم در تراکتور، تا روز یکشنبه مهلت داد.

به گزارش مشرق، ماجرای احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر سه بازیکن ذوب آهن که برای گذراندن دوران خدمت سربازی به باشگاه تراکتور رفته بودند، ابعاد جدیدی به خود گرفته است. این بازیکنان در حال حاضر بعد از پایان خدمت خود، دوران آموزشی را در پادگان سپری می‌کنند.

باشگاه ذوب آهن بارها به صراحت اعلام کرده است این بازیکنان باید در آستانه دیدار آسیایی این تیم مقابل الاتحاد به اصفهان بازگردند و دوران آموزشی آنها بهانه‌ای است تا این بازیکنان فصل آینده هم در تراکتور بمانند.

بیشتر بخوانید:

افشاگری آذری از تخلف تراکتور

 

روز گذشته هم صادقیان مدیرعامل تراکتور اعلام کرد دوران خدمت سه بازیکن یادشده ۱۹ شهریور تمام می‌شود و این یعنی اینکه ذوب آهن باید قید اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور را بزند.

در همین ارتباط سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به فدراسیون فوتبال ایران برای ورود مستقیم به این پرونده و حل مشکل، اولتیماتوم داد. آذری گفت: از عزیزانمان در فدراسیون فوتبال خواهشمندیم تا روز یکشنبه با ورود مستقیم به پرونده سه بازیکن ذوب آهن که در باشگاه تراکتور دو سال بازی کردند و مدت زمان خدمت مقدس سربازی خود را به پایان رسانده اند و طبق قوانین بایستی به ذوب آهن بازگردند و در جدال با الاتحاد عربستان سعودی ما را یاری کنند، اعلام نظر قطعی نمایند. بعد از گذشت این مدت ما برای گرفتن حق باشگاه، بازیکنان و هوادارانمان یقیناً به مراجع انضباطی بین المللی رجوع خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس