بالن‌های آتش‌زا

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انفجار چنیدن بالن‌ آتش‌زا در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند چند بالن‌آتش زا که از سمت نوار غزه پرتاب شده بود، بر فراز شهرک اشکول منفجر شده است.

این رسانه ها اعلام کردند انفجار این بالن‌های آتش زا خسارت یا تلفاتی نداشته است.

پیشنهاد لیکود به گانتس درباره نخست‌وزیری دولت آینده

یک منبع در حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد ایده چرخشی کردن نخست وزیری با بنی گانتس رئیس حزب آبی-سفید (کاحول لاوان) بار دیگر مطرح شده تا حمایت آن را از لغو انتخابات زودهنگام کسب کند.

بیشتر بخوانید:

صفر تا صد «نشست منامه»

هنیه: به خون شهدای فلسطین خیانت نخواهیم کرد

رسانه رسمی رژیم صهیونیستی با عنوان مکان به نقل از این منبع حزب لیکود که وی را بلندپایه توصیف کرد، افزود توپ اکنون در زمین کاحول لاوان (آبی-سفید) قرار دارد.

شامگاه سه شنبه یولی ادلشتاین رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی اعلام کرد ده‌ها نفر از نمایندگان کنست از فراکسیون‌های مختلف درخواست راه حلی را مطرح کرده‌اند که مانع انحلال کنست شود و وی در این زمینه کار می کند.

فراکسیون‌های راستگرا حمایت خود را از تلاش‌های رئیس کنست اعلام کرده‌اند، در حالی که روسای فراکسیون‌های چپگرا و آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما مخالفت خود را با این رویکرد اعلام کرده و از مشاور حقوقی کنست خواسته‌اند توضیح دهد که آیا این امکان همچنان وجود دارد یا خیر.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که مشاور حقوقی کنست تصمیم خود را طی چند روز آینده اعلام کند و ادلشتاین هم در حال حاضر گام‌های پارلمانی عملی را برای لغو انتخابات که قرار است تا ۸۳ روز آینده برگزار شود، انجام می دهد.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هم به طور جدی این مسئله را طی روزهای آینده بررسی خواهد کرد.

روزنامه هاآرتص به نقل از یک منبع در حزب لیکود نوشته بود نتانیاهو به طور جدی ابتکار یولی ادلشتاین رئیس کنست را برای لغو انحلال کنست دنبال می‌کند. اشاره این منبع به ابتکاری است که ممکن است برگزاری بیست ودومین انتخابات کنست در ۱۷ سپتامبر را لغو کند

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس