کد خبر 970077
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
اصغر حاجیلو

تیم فوتبال استقلال در لیگ نوزدهم با یک سرپرست جدید فعالیت‌های خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، از مدت‌ها قبل شایعه جدایی اصغر حاجیلو از استقلال مطرح شده ولی با توجه به اینکه لیگ برتر به پایان رسید و استقلالی‌ها درگیر فصل نقل و انتقالات بودند به موضوع سرپرستی این تیم برای لیگ نوزدهم چندان توجهی نکردند.

امیر حسین فتحی مدیرعامل استقلال در این بین یکی از حامیان حاجیلو در فصل گذشته بوده و بارها و بارها از وی به عنوان پیشکسوت متعصب این باشگاه یاد کرده است. از طرفی حاجیلو در مراسم معارفه استراماچونی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کرد تا شایعه جدایی وی رد شود اما طی روزهای اخیر اتفاقاتی رخ داده که جدایی سرپرست تیم فوتبال استقلال از این تیم قطعی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:

اعضای کمیته فنی استقلال را آدم حساب نکردند

ظاهراً طی روزهای اخیر و به خصوص در تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در سالن وزنه مجموعه انقلاب اختلافاتی بین حاجیلو و یکی از معاونانان استقلال به وجود آمده و همین موضوع باعث شد تا سرپرست تیم استقلال در تمرین نوبت عصر روز گذشته و صبح امروز شرکت نکند.

مسئولان باشگاه استقلال با وجود اینکه تصمیم داشتند از حاجیلو در فصل آینده استفاده کنند اما نظر آنها تغییر کرده و شاید طی روزهای آینده شاهد انتخاب سرپرست جدید در تیم فوتبال استقلال باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس