حکم دادگاه

نایب رئیس انجمن اولیا و مربیان یک مدرسه پسرانه در اصفهان به جرم تعرض، تشویق به انحرافات جنسی و تسهیل دستیابی به محتوای مستهجن به ۱۰۰ ضربه شلاق و تحمل ۴ بار حبس به‌مدت ۲۰ سال محکوم شد.

به گزارش مشرق، این مرد شیطان صفت اواسط آذر سال ۹۷ با شکایت خانواده دانش‌آموزان دستگیر شد. وی که پیش‌تر رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه و سال گذشته نایب‌رئیس انجمن بوده است ،۴ کودک ۸ و ۹ ساله را در دستشویی مدرسه مورد تعرض قرار داده و با یک مداد نوک‌تیز یا چاقو و سلاح سرد آنها را تهدید می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

حکم مجازات همسایه خائن صادر شد

بازداشت متهم / سارا باقری، وکیل پرونده و از وکلای داوطلب انجمن حمایت از حقوق کودکان به «خبرآنلاین» گفت: «با شکایت خانواده‌ها به مدیر مدرسه وی منکر ماجرا شد اما وقتی حراست آموزش و پرورش و پلیس امنیت به مدرسه وارد شدند بلافاصله متهم بازداشت شد و به زندان رفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهم قبل از اینکه بخواهد بچه‌ها را مورد کودک‌آزاری قرار دهد، عکس بعضی از مادران دانش‌آموزان را از تلگرام فوتوشاپ می‌کرده و آنها را به لحاظ روانی نیز آزار می‌داده است. نکته مهم‌تر اینکه فرزند خود این متهم هم در این مدرسه درس می‌خوانده است. این فرد دائماً در مدرسه حضور داشته و آزادانه با بچه‌ها در ارتباط بوده است. تقصیری که متوجه آموزش‌ و پرورش و کادر مدرسه بوده و دائماً از مسئولیت آن شانه خالی می‌کنند.

طرح دعوی برای آدم‌ربایی / باقری در ادامه گفت: در کیفرخواستی که علیه متهم صادر شد آمده بود که وی برای اطفال ایجاد مزاحمت کرده، کودک‌آزاری و تشویق و تحریک به انحرافات جنسی و تسهیل دستیابی به محتوای مستهجن از طریق نشان دادن تصاویر مبتذل و مستهجن به اطفال و توهین به آنها از دیگر اتهامات وی بود که قرار جلب برای متهم صادر شد. بعد از آن خانواده‌ها نسبت به آدم‌ربایی هم طرح دعوی کردند که مورد تأیید دادگاه قرار گرفت و پرونده وارد دادگاه کیفری یک اصفهان شد. متهم از آذرماه در زندان است؛ چرا که جرم او شامل اعمال منافی عفت بوده است.


۱۰۰ ضربه شلاق و ۲۰ سال زندان / طی گواهی‌هایی که پزشکی قانونی برای دانش‌آموزان آزار دیده صادر کرده بود، اختلال روانی حاصل از تعرض و تجاوز ذکر شده بود. به‌همین دلیل در حکمی که صادر شد متهم به‌خاطر ارتکاب عمل شنیع تفخیذ به عنف به صد ضربه شلاق حدی محکوم شده است. علاوه بر این وی بابت آدم‌ربایی و اتهاماتی که در کیفرخواست آمده به تحمل ۴ بار حبس ۲۰ ساله و تعزیری محکوم شد که البته یک بار آن قابل اجراست.وکیل پرونده گفت: این بچه‌ها در حال حاضر تحت نظر خدمات روان‌شناسی هستند که خانواده‌ها با هزینه شخصی خودشان فراهم کرده‌اند. در این پرونده آموزش و پرورش هیچ مسئولیتی را نپذیرفته است. فقط بعد از رسانه‌ای‌ شدن این ماجرا، با یک تصمیم شتاب‌زده، مدیر مدرسه را اخراج کرده است و بقیه کادر مدرسه هم تغییر کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    5 3
    پناه بر خدا برای جلوگیر از جرایم اجتماعی یا باید مردم دیندار محکم باشند یا باید قانون دقیق و همه جانبه باشه هیچ کدوم از این ها توی جامعه ی ما نیست توی همین مساله ی بی حجابی بببین چقدر با هم تعارف میکنن درحالی که این یه جرم اجتماعی آشکاره و مرتکب اون متجاهر به فسقه که باید توسط حکومت نهی از منکر بشه بره توی خلوت هر گناهی می خواد انجام بده به کسی مربوط نیست ولی حق نداره جامعه را آلوده کنه
  • علیرضا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    21 1
    این حکم به نظر شما سنگینه؟ کسی که زندگی 4 نوجوان معصوم رو نابود کرده به ازاء هرکدامش باید اعدام شود نه اینکه برای همش 20 سال حبس!!!
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    7 1
    چقدر مدرسه های پسرونه نا امن شدن بیچاره ازین بچه ها خاک بر سر پسر خودشم تو اون مدرسه بوده .
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    9 0
    معمولا تو همه مدارس سالن دستشویی دوربین داره حالا اگرم نداشته یعنی هیچ کس این بیشرفو ندیده خاک بر سر مدیر بی عرضه مدارس پسرونه شدن جولانگاه بیمارای جنسی. منتشر کنی
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    5 2
    این حکم اصلا عادلانه نیست . در حکومت اسلامی مجازات این شخص اعدام است
  • محمد حسن IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    9 0
    کجاش سنگینه؟ باید اعدامش کنن نمیتونم خودم رو جای پدر و مادر یکی از اون بچه ها بذارم حیوان کثیف رو اعدام کنید
  • محمد حسن IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    6 0
    کجاش سنگینه؟ باید اعدامش کنن نمیتونم خودم رو جای پدر و مادر یکی از اون بچه ها بذارم حیوان کثیف رو اعدام کنید
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    6 0
    آموزش و پرورش باید هزینه درمان بچه ها رو بده و کادر مدرسه توبیخ بشوند که حواسشون به بچه های مردم نبوده
  • سید IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    2 0
    حرامزاده بی شرف.اقا به.والله به.هیچ.کس اعتماد.نکنید.بچه ها.معصوم.اند.انشاالله سر بچه خودت.هم بیاد بی ناموس.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    7 0
    مگر تعرض به کودک حکمش اعدام نیست؟
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    10 0
    مدیرمدرسه انکار کرد..مدیرباید شلاق بخوره واخراج از کار میشد
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    3 0
    باسلام. باید این شخص اعدام شود. به چند دلیل! بنظر شما اگر یک تیم تحقیق شکل می گرفت،این احتمال وجود نداشت،که سال گذشته تا دور بچگی خود این شخص،چنین عملی را با افراد مختلف انجام میداده! ؟ دلیل بعد اینکه،چنین اشخاصی برای گرفتن اتو و قدرت و عقده های درونی و خراب کردن زندگی دیگران(زندگی ها پاک یا ارام مثل بچه ها) دست به چنین عمل زدن،چنین ادم رو باید اعدام کرد، (همینطور اون شخص دیگر در مدرسه معین!) نباید رحم کرد،به اینطور افرادی که چنین خباثتی خرج داده و حتا فکر به کارهای که این شخص انجام داده،انسان را به مرز دیوانگی میرساند! .. مدیر مدرسه و افراد دیگر نیز مقصر هستن(بخصوص خود مدیر).
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    1 0
    به نظر بنده آموزش پرورش باید طوری عمل کند که این موارد به حداقل ممکن برسه و حکم این شخص ۲۰ سال کمه باید حبس ابد میشد
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    مدیر مدرسه فوری عوض شد که هیچ مسوولی وجود نداشته باشه و حکم به یک مساله شخصی تبدیل بشه تازه 2030 رو هم میخوان اجرا کنن که این جنایتا قانونی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس