کد خبر 969826
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
توپ فوتسال

با توجه به تحریم‌های ظالمانه و کاملاً غیر ورزشی آمریکا، توپ‌های فوتسال نیز در لیست تحریم‌ها قرار گرفت.

به گزارش مشرق، ابتدای لیگ برتر سال گذشته بود که اکثر باشگاههای فوتسال اعتراض خود را نسبت به توپ‌های خریداری شده برای لیگ برتر اعلام کردند که این توپ‌ها کیفیت لازم را ندارد. در آن مقطع کاظم سلیمانی دبیر وقت کمیته فوتسال اعلام کرد که توپ‌ها هیچ مشکلی ندارد و این توپ‌ها متعلق به یکی از شرکت‌های معتبر فرانسوی است و این توپ‌ها با کیفیت عالی و با دستگاه‌های روز دنیا ساخته شده اند و ما این شرکت تا پایان سال قرارداد داریم و در صورت اعتراض سال بعد همکاری خود را با این شرکت قطع می‌کنیم.
بیشتر بخوانید:

با توجه به اعتراض باشگاه‌ها نسبت به این موضوع امسال سازمان لیگ تصمیم گرفت که برای فصل جدید لیگ‌های فوتسال به فکر استفاده از توپ‌های جدید بیفتد. این در حالی است که قرارداد توپ‌های جدید از سال گذشته با یکی از شرکت‌های خارجی بسته شده بود. در حال حاضر خبرهایی به گوش می‌رسد که گویا با توجه به تحریم‌های بین المللی و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران اینبار شاهد تحریم توپ‌های فوتسال شدیم این تحریم‌ها باعث شده تا واردات این توپ‌ها به کشور با مشکل روبه‌رو شود.

در این زمینه عباس ترابیان ضمن تایید این خبر به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: بله، متاسفانه این تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ورزش ایران از سوی دولتمردان آمریکایی وجود دارد و ما در شرایط کنونی قادر نیستیم که این توپ‌ها را وارد کشور کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این ما در داخل کشور نیز برای ورود توپ‌های فوتبال و فوتسال مشکل داریم چرا که اداره گمرک توپ را در تعرفه کالاهای لوکس قرار داده و ما برای وارد کردن این توپ‌ها باید مالیات چند برابری پرداخت کنیم.

البته به توجه به تصمیمات اخیر که از سوی دولتمردان کشورمان به تصویب رسیده، می‌توان از این تحریم‌ها در عرصه ورزشی نهایت بهره را برد و با حمایت از تولیدات داخلی به راحتی این تحریم‌های ظالمانه و البته کاملاً غیر ورزشی عبور کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    0 0
    میشه در کشور نولیدشون کرد
  • مجتبی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    0 0
    ماندن ول معطل کسایی که ادعاشون گوش فلک کر کرده ما پیشرفت کردیم چه جور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس