کد خبر 969822
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
خوردبین

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدیران این باشگاه در نقل و انتقالات نمره ۱۰ هم نمی‌گیرند، گفت: خرابکاری‌ها که تمام شد و برانکو رفت؛ حداقل زودتر سرمربی را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین از شرایط فعلی باشگاه و بلاتکلیف بودن وضعیت سرمربی تیم انتقاد کرد و از مسئولان پرسپولیس خواست زودتر سرمربی تیم را برای رهایی از این شرایط انتخاب کنند.

* آقای خوردبین! به عنوان پیشکسوت پرسپولیس شرایط این روزهای باشگاه را چطور می‌بینید؟

- اعتقاد دارم باید زودتر سرمربی تیم انتخاب شود. خرابکاری‌ها را که تمام کردند؛ حداقل زودتر سرمربی را مشخص کنند و بازیکنان جدید را بگیرند و کار را شروع کنند. اگر بازهم سرمربی انتخاب نشود، عقب‌تر می‌افتیم.

* منظورتان از خرابکاری جدایی آقای برانکو ایوانکوویچ است؟

- بله؛ می تواستند برانکو را نگه دارند ولی معلوم است نخواستند این کار را بکنند. فقط خدا می‌داند که چه اتفاقی افتاده.

* آیا شما با باشگاه در ارتباط هستید و توصیه‌ای در این زمینه‌ها داشته اید؟

- باشگاه که ما را تحویل نمی‌گیرد! یک روز برای انجام کاری به باشگاه رفته بودم و مرا به اتاق آقای مدیر راه نمی‌دادند. همان آقایی که اخیراً با مدیرعامل درگیر شده، ۱۰ بار به اتاق رفت و آمد ولی مرا راه ندادند و ۲۰ دقیقه معطلم کردند. چرا ایشان می‌تواند راحت به اتاق برود و بیاید ولی من نمی‌توانم؟ حتماً ایشان پول دارد و من ندارم. من هم دیگر به باشگاه نرفتم. دلیل ندارد وقتی تحویل نمی‌گیرند به باشگاه بروم.

بیشتر بخوانید:

رویانیان: آقای عرب! اشتباه مرا تکرار نکن

* باشگاه بعد از آنکه مذاکره با یحیی گل محمدی نتیجه‌ای نداشت، به سمت سرمربی خارجی رفت. باتوجه به زمان کم باقیمانده، آیا سرمربی خارجی می‌تواند موفق باشد؟

- در بین گزینه‌های ایرانی، یحیی مربی خوبی بود که در هر صورت حضورش در پرسپولیس منتفی شد. به نظرم انتخاب سرمربی ایرانی برای پرسپولیس ایجاد مشکل می‌کرد چون وزنه سنگینی روی دوش مربی ایرانی می‌افتاد. اگر مربی ایرانی یک جا کم بیاورد، او را ول نمی‌کنند. هواداران هم به جام و قهرمانی عادت کرده اند.

* بعضی‌ها هم معتقدند کریم باقری بهترین گزینه برای جانشینی برانکو بود.

- کریم چند سال کنار برانکو حضور داشت و می‌توانست از تجربه اش استفاده کند ولی چون متواضع است، فکر می‌کند اگر سرمربی پرسپولیس نشود بهتر است.

* آیا گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟

- من هم در رسانه‌ها خبرهایی را می‌خوانم ولی فکر می‌کنم الکساندر نوری گزینه بهتری برای پرسپولیس باشد. انتخاب نوری «یک تیر و دو نشان» است چون یک رگ این مربی خارجی است و یک رگش ایرانی!

* علاوه بر سرمربی، تکلیف بعضی از بازیکنان از جمله بشار رسن و علی علیپور هم نامشخص است.

- بله، ما هم نگران هستیم. این اشتباه و مشکل باشگاه است که بازیکنش را از دست بدهد و بازیکن جدیدی هم نگیرد. حداقل باید بازیکنان فعلی را حفظ و دو، سه بازیکن قدیمی تر را به مجموعه تیم اضافه کنند. البته انتخاب مربی مهمتر است.

* به عنوان سئوال پایانی؛ به مدیران پرسپولیس در اتفاقات اخیر و نقل و انتقالات چه نمره‌ای می‌دهید؟

- در مدیریت پرسپولیس، هیات مدیره و وزیر هم دخیل هستند که به نظرم نمره ۱۰ هم نمی‌گیرند!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس