برانکو

برانکو ایوانکوویچ در تازه‌ترین مصاحبه اش به شدت به مسئولان پرسپولیس تاخته و به نوعی آنها را در موضع ضعف قرارداده در حالی که عرب ادعا می‌کند مدارک مستدلی علیه او دارد!

سرویس ورزش مشرق برانکو ایوانکوویچ در تازه‌ترین گفتگوی خود این ادعا که پرسپولیس از او و باشگاه الاهلی شکایت کرده را رد کرده و مدعی شد که با پرسپولیس قراردادی نداشته و به عنوان یک مربی آزاد با تیم سعودی به توافق رسیده است. از سوی دیگر پرسپولیس اعلام کرده که بابت قرارداد برانکو با الاهلی به فیفا شکایت کرده چرا که برانکو یک فصل دیگر با آن‌ها قرارداد دارد.

ساده‌ترین راه برای مقابله با این نوع رفتار با باشگاهی به قدمت پرسپولیس با بیش از ۴۰ میلیون هوادار (که بیش از جمعیت خیلی از کشورهای اروپایی و آسیایی است) این است که مدیران باشگاه اگر سندی مبنی بر قرارداد با برانکو تا یکسال دیگر دارند را رو کرده و با انتشارش مانع از تخریب بیشتر نام پرسپولیس در فضای رسانه‌ای خاورمیانه به ویژه رژیم آل سعود که از هر بهانه‌ای برای تخریب ایران و ایرانی بهره می‌برند، شوند. حتی مدیران باشگاه پرسپولیس می‌توانند با لاک گرفتن اعداد و ارقام مندرج در متن قرارداد برانکو از این بابت هم اطلاعات مالی درباره این قرارداد را لو ندهند.

بیشتر بخوانید:
 

برانکو دلیل اصلی رفتن از پرسپولیس را گفت

هزینه تور استانبول مدیر پرسپولیس از کجا تامین شده!؟

تبعات پنهان‌کاری برانکو برای پرسپولیس

خوش‌بینی بیش از حد کار دست پرسپولیس داد / رفتار دور از شأن مدیریت پرسپولیس!

اقدام غیرحرفه ای برانکو در جدایی از پرسپولیس

اما مهمترین نکته نهفته در دل این اقدام این است که سرانجام مشخص می‌شود پرسپولیس بر چه اساسی علیه برانکو و الاهلی شکایت کرده است تا برانکو به خودش اجازه ندهد این شکایت را تنها در حد حرف دانسته و یا مدیر باشگاه الاهلی ایرانی‌ها را لاف زن خطاب کند!

اگر نامه‌ای به فیفا نوشته شده چرا برانکو امروز مدعی شده که اصلاً نامه‌ای از فیفا به دستش یا به باشگاه الاهلی ارسال نشده است؟

سوال دیگر اینکه اگر پرسپولیس پول داشته که حالا باز هم به دنبال سرمربی خارجی یا جذب بازیکنان خارجی مانند کی روش استنلی یا پاتوسی است چرا همان زمان به برانکو و دستیارانش نپرداخته تا این همه به دردسر نیافتد؟ اگر داشته و نمی خواسته بدهد آیا این لجبازی دودش به چشم پرسپولیس و هوادارش خواهد رفت یا برانکویی که بابت هر روز دیرکرد دریافت مطالباتش جریمه ای سنگین‌تر از اصل پولش را دریافت می‌کند؟ اتفاقی مشابه با پروپئیچ بازیکن کروات سابق استقلال که حالا به جای ۱۱۰ هزار دلار می‌تواند ۳۶۰ هزار دلار از این باشگاه پول بگیرد!

مگر وزارت ورزش دستور نداد پول برانکو پرداخت شود؟ باشگاهی که شایعه شده اینقدر دلار اضافی دارد که همزمان در هتلی مجلل در استانبول ۷ اتاق برای مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری رزرو کند نمی‌تواند پول بودیمیر را بدهد تا فردا نامه شکایت جدیدی از طرف این بازیکن به خیابان شیخ بهایی تهران و ساختمان باشگاه ارسال نشود؟

اینها همه ابهامات و سوال‌هایی است که ایرج عرب و هیئت مدیره پرسپولیس باید پاسخگو باشند تا هم شفاف سازی شود هم از مظان اتهام هواداران خشمگین سرخپوش خارج شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CH ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    1 0
    ههههه اسلاو بدبخت
  • حقگو IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    10 0
    ساده‌ترین دلیل اینه که هم از رفتن برانکو چیزی گیرشون اومده هم از اومدن مربی جدید چیزی عایدشون میشه! بقیه‌اش سیاه‌بازیه
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    8 19
    40 میلیون هوادار؟؟؟؟ چی الکی واسه خودتون عدد می زنید
  • سعید IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    6 11
    شما چیزی زدی؟؟؟؟ چهل میلیون مهمیننی؟؟؟؟
  • محسن IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    7 5
    سلام برانکو قرار رفتن داشت ولی این مطلب رو بسیار دیر اعلام کردکه پرسپولیس زمان کافی برای انتخاب مربی کاردان نداشته باشه که رکورد خودش باقی بمونه و به عنوان یه قهرمان مطرح باشه
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    3 7
    سایت مشلنگ عزیزتر از عزرائیل ، تو که میگی 40 میلیون ، خب یکدفعه بگو 80 میلیون وکل ایرانیها رو بکن طرفدار لنگ ، خجالت نکشی یکوقت ... کل تحلیل‌های سیاسی و اجتماعیتون هم همینطوری شکمی و اراجیفه ... ضمنا انقدر عین انگل بچسبید به این پولفسور که عربا هر شکری از دهنشون درمیاد به ایرانیها بگن .. بابا چرا این مواقع یکذره رگ و غیرت ندارید ؟
  • حمیدرضا IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    4 7
    چهل میلیون ریال هوادار , این عدد ا رو از کجا میارید برا تیم محبوب بعضی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس