تنگه هرمز

یک نماینده مجلس از طرح نمایندگان برای الزام دولت به منظور دریافت هزینه تأمین امنیت از تمامی شناورها در تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تدوین چندین طرح در مجلس برای مقابله با آمریکا گفت: اینها محورهای طرح‌هایی است که نمایندگان به منظور الزام دولت برای مقابله با اقدامات غیر انسانی آمریکا علیه کشورمان تدوین کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وی در بیان جزئیات یکی از این طرح‌ها اظهار داشت: طرحی در مجلس توسط نمایندگان تهیه شده که در آن دولت را ملزم کرده تا هزینه تأمین امنیت شناورها اعم از نظامی و غیرنظامی در تنگه هرمز از آنها دریافت شود.

وی افزود: نمایندگان همچنین در طرح دیگری دولت را مکلف کردند تا اقدامات لازم را جهت دریافت غرامت از آمریکا به خاطر هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران صورت دهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این نمایندگان در طرح دیگری دولت را مکلف کردند تا اقدامات مقتضی را علیه کشورهایی که میزبان امکانات نظامی تروریست‌های آمریکایی علیه کشورمان هستند را صورت دهد و نیز نمایندگان در طرحی دولت را مکلف به پیگیری برای جبران خسارت اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا بر علیه اتباع ایرانی خارج از کشور کرده‌اند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان در طرح دیگری دولت را مکلف کردند تا اقدامات لازم را علیه شرکت‌هایی که آمریکا را در تحریم علیه کشورمان همراهی کرده‌اند صورت دهد.

وی افزود: علاوه بر این نمایندگان طرحی را تهیه کرده‌اند و دولت را مکلف به تعیین سرفصل‌های درسی در خصوص جنایت آمریکا علیه ایران کرده‌اند و نیز در طرح دیگری دولت را مکلف کرده‌اند تا اقدامات همه جانبه را در جهت حمایت از افراد و مؤسسات ایرانی که از تحریم‌های آمریکا متضرر شده‌اند صورت دهد.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: همچنین نمایندگان در طرح دیگری دولت را مکلف به تشکیل باشگاهی از کشورهای تحریم شده توسط آمریکا کرده‌اند و نیز در طرح دیگر خود دولت را مکلف کرده‌اند تا موضوعی را به منظور معرفی جنایات آمریکا به مخاطبین و مراجعه‌کنندگان تشکیل دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    2 7
    این باجگیری علنی است
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    3 4
    يعني زورگيري سرگردنه
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    2 4
    سرگردنه خر بگیری که میگن همینه
  • کامران IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    0 0
    باید زودتر این کار میکردن .ازخود نفت درآمدش بیشتر میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس