کد خبر 969679
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
متوسط مصرف بنزین به ۹۴ میلیون لیتر در روز رسید

با گذشت ۹۶ روز از سال جاری، متوسط مصرف بنزین کشور با افزایش ۶ میلیون لیتری نسبت به سال ۹۷، به ۹۴ میلیون لیتر در روز رسید.

به گزارش مشرق، متوسط مصرف بنزین در کشور که در سال ۹۷ به ۸۸ میلیون لیتر در روز رسیده بود، با گذشت ۹۶ روز از سال جاری به ۹۴ میلیون لیتر در روز رسید.

بیشتر بخوانید:

علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در این خصوص با بیان اینکه هم اکنون متوسط میزان مصرف بنزین کشور حدود ۹۴ میلیون لیتر در روز است، گفت: ظرفیت تولید این محصول در کشور حدود ۱۱۰ میلیون لیتر در روز است که از این میزان بنزین حدود ۹۰ میلیون لیتر آن با گوگرد کمتر از ۵۰ و ۱۰ پی پی ام تولید می شود که در منطقه کم نظیر است.

رشد مصرف بنزین در ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به ۹.۵ درصد رسید و طبق اعلام مدیرعامل وقت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اسفندماه ۹۷، پیش بینی شده رشد مصرف بنزین در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ به ۱۰.۲ درصد برسد؛ از اینرو در صورت تحقق این پیش بینی، شاهد افزایش متوسط مصرف بنزین در سال جاری به ۹۷ میلیون لیتر خواهیم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    2 0
    بهمون ماشین پر مصرفو 10 برابر قیمت فروختید بنزینم نمیخاید بدید؟ بنزین باید مفت بشه
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    2 1
    بنزینم بکن لیتری 10 هزار تومن تا مردم ماشین هاشونو بخوابونن همونم صادر کنی . خوبه اصلاح طلب کاخ نشین ؟ آخه چقدر می .... نین تو این اقتصاد ، لاشه ها ؟
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    3 0
    خودروها فرسوده رو از رده خارج کنییید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس