کد خبر 969606
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
1

چاچیچ که به نظر می‌رسید از جمع گزینه‌های پرسپولیسی‌ها خارج شده بود حالا شانسی برابر با سایر گزینه‌ها برای هدایت سرخ‌ها در فصل آینده لیگ برتر دارد.

به گزارش مشرق، پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس هر روز و حتی هر ساعت وارد فاز جدید و جالبی می‌شود به طوری که در طی روزهای گذشته بیشتر از ۲۰ نام برای هدایت تیم پرسپولیس در فصل آینده رسانه‌ای شد و هر کدام از این گزینه‌ها ساعتی را سرمربی پرسپولیس بودند! این در حالی است که حالا و جدی شدن گزینه‌های هدایت این تیم مدیرعامل و دو عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح روز گذشته راهی ترکیه شدند تا مذاکرات مستقیم و رسمی خود را با گزینه‌های هدایت این تیم انجام دهند. فارغ از اینکه چرا باید این مذاکرات در یک کشور خارجی انجام شود اما حالا به نظر می‌آید که نهایتاً تا پایان امشب نام سرمربی پرسپولیس رسانه‌ای خواهد شد البته اگر اتفاق خاصی نیافتد.

بیشتر بخوانید:

حسینی: دیر بجنبیم پرسپولیس ضربه می‌خورد

به نظر می‌رسد گزینه‌های اصلی برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده محدود به اسم الکساندر نوری، یک مربی سرشناس یونانی، کالدرون، کاررا و چاچیچ باشد. هرچند که طی برخی اخبار منتشر نشده چاچیچ به دلیل برخی مشکلات در ترکیه حاضر نشد و این مسائل این شایعه را قوت بخشید که این مربی از جمع گزینه‌های پرسپولیس خارج شده است. در این بین چیزی که بیش از همه به چشم می‌آید هجوم ایجنت ها و دلال‌های رسمی و غیر رسمی به هتل محل اقامت مدیران پرسپولیس است که هر کدام می‌خواهند در این آشفته بازار گزینه خود را به پرسپولیس متصل کنند و این مسئله باعث شده تا آشفتگی زیادی قبل از اعلام رسمی سرمربی جدید پرسپولیس به وجود بیاید.

چاچیچ یکی از گزینه‌های پرشانس پرسپولیسی‌ها بود اما به دلیل برخی کج‌روی‌های تعدادی از افراد داخل باشگاه پرسپولیس و برخی افراد خارج از این مجموعه نظیر برخی خبرنگاران و افراد دیگر این مربی کروات از پرسپولیس دور شد اما حالا او به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده و حاضر شده با رقم پایین‌تری نسبت به مبلغ اولیه هدایت پرسپولیس برعهده بگیرد. او همچنین از برخی از مربیان کروات شاغل در ایران در خصوص وضعیت فوتبال در کشورمان و پرسپولیس اطلاعاتی کسب کرده و در تماس تلفنی که با مسئولان پرسپولیسی حاضر در ترکیه انجام داده همچنان شانس بالایی برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده خواهد داشت. بعد از اینکه جلوی کج‌روی‌ها و تخلفات برخی افراد گرفته شد شانس چاچیچ هم برای هدایت پرسپولیس بالا رفت.

در این بین الکساندر نوری به دلیل عدم شناخت از فوتبال کشورمان شاید کار سختی در پرسپولیس فصل بعد داشته باشد و به همین دلیل شانس بالای این مربی آلمانی - ایرانی برای هدایت سرخ‌ها نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است. همچنین کالدرون که سال‌ها تیم‌های حاشیه خلیج فارس فعالیت کرده هم یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر پرسپولیسی‌ها است و شاید او پس از موفقیت‌هایی که در الهلال به دست آورد حالا این شانس را داشته باشد تا در یکی از پرهوادارترین تیم‌های آسیا کار خود را ادامه دهد. هرچه که هست فعلاً مسئولان باشگاه پرسپولیس در میان هجوم دلالان و ایجنت ها مشغول مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود هستند و باید دید تا پایان امروز و یا نهایتاً تا فردا چه کسی جانشین برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

فارغ از فعالیت‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی این تیم باید این را در نظر داشت که با توجه به توانایی فنی مربیان دو موضوع زمان و قیمت هم باید توسط مدیران پرسپولیس لحاظ شود. بیشتر تیم‌های لیگ برتر تمرینات خود را آغاز کردند و مشغول یارگیری و همچنین تقویت تیم خود هستند اما پرسپولیسی‌ها نه تنها تیم خود را تقویت نکردند بلکه شاهد رفتن بازیکنان‌شان از این تیم هستند. از طرف دیگر باید مراقب بود تا در این بازار آشفته نقل و انتقالات مربیان ۳۰۰ هزار دلاری با افزایش قیمت نتوانند قراردادهای میلیون‌دلاری ببندند چرا که پرسپولیس در سالیان اخیر از این مسئله ضربات زیادی خورده به طوری که زخم آن بر پیکر سرخ‌ها هنوز وجود دارد. این مسئله هوشمندی مدیران پرسپولیس را می‌طلبد تا در دام دلالان رسمی و غیر رسمی نیفتند و به خراب شدن فضا کمک نکنند. هرچه که هست پرسپولیس تا همین‌جا زمان زیادی از دست داده و انتخاب مربی همین امروز هم دیر خواهدبود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس