والیبال

هم‌اکنون شعار «ایران ایران» در سالن رضازاده اردبیل طنین‌انداز شد و تماشاگران منتظر سومین برد بلندقامتان در اردبیل هستند.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون تماشاگران اردبیلی شعار «ایران ایران» در سالن رضازاده اردبیل سر داده‌اند و تیم والیبال ایران را تشویق می‌کنند.

ظرفیت سالن رضازاده اردبیل هم‌اکنون تکمیل شده و همه‌چیز آماده است تا بازی تیم ملی ایران در مقابل فرانسه آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

یوزهای ایرانی در سودای تکمیل شگفتی

جلوی سالن رضازاده اردبیل مملو از تماشاگرانی است که از جای جای ایران آمده‌اند تا تیم ملی ایران را تشویق کنند.

نظم و انضباط خاصی در سالن رضازاده اردبیل حاکم است و تماشاگران با در دست داشتن پرچم ایران تیم ملی ایران را تشویق می‌کنند.

میزبانی خوبی را در اردبیل شاهد هستیم

سرپرست فدراسیون والیبال اظهار داشت: در حال حاضر میزبانی خوبی را از اردبیل شاهد هستیم و اردبیل از میزبانی هفته چهارهم لیگ ملت‌های والیبال جهان سربلند خارج شده است.

افشین داوری افزود: اردبیل نشان داد که شایستگی میزبانی رقابت‌های بین‌المللی والیبال در سطح بین‌المللی را دارد و تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران لیگ ملت‌های والیبال جهان شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود تیم ملی ایران مقابل فرانسه به پیروزی دست یابد تا بتوانیم با حمایت تماشاگاران اردبیلی سومین پیروزی خود را کسب کنیم.

بردها را مدیون تماشاگران هستیم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل نیز اظهار کرد: تماشاگران ایرانی در سالن رضازاده گل کاشتند و ما قدردان این تماشاگران هستیم که با جان و دل تیم ملی والیبال را تشویق کردند.

جمال پیله‌ور افزود: افتخاری بزرگ برای استان بود که معتبرترین رویداد بین‌المللی والبیال را به صورت منظم برگزار کند و بدون هیچ مشکلی مسابقات تاکنون در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: برگزاری لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل شور و نشاط خاصی در بین مردم ایجاد شده و این رویداد مهم ورزشی دستاورد بزرگی برای استان اردبیل در توسعه ورزش والیبال و ایجاد و شور و نشاط در بین مردم و مسئولان و ظرفیت‌های استان خواهد داشت.

اجرای خائف در سالن رضازاده اردبیل

اجرای پارسا خائف شرکت‌کننده برنامه عصر جدید که خواننده خردسال اردبیلی است نیز در سالن رضازاده اردبیل شور و حال خاصی را به وجود آورده و با اجرای این خواننده تماشاگران به وجد آمدند و یک صدا این خواننده را تشویق کردند.

در حال حاضر همه چیز آماده است تا تیم ملی والیبال ایران به سومین پیروزی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان دست یابد تا بار دیگر شاهد جشن و نشاط اردبیلی‌ها در سطح شهر باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ابوالفضل IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    9 9
    یاشاسین اذربایجانم یاشاسین ترک ملتی
    • آرتا IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      0 0
      ایران جماعتی بلا استثنا ریشه ترکی دارن
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    0 0
    ست اول چسبید یاشاا
  • AE ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    0 0
    انشاالله تیم والیبال ایران برنده بشه.
  • US ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    0 0
    یاشاسین اذربایجان ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس